UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
21 dec, 2012 23:13 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:13 |
|
ikka
Elev |
Tuggrus: Vem är din favoritlärare?
ronnyponny: Vad heter den snyggaste tjejen/killen i din klass? Sanning hitåååt~ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:13
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: ok förlåt men´omg SHARPAY ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! 21 dec, 2012 23:13 |
|
95mas
Elev |
21 dec, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Sanning hit!
21 dec, 2012 23:14 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? 21 dec, 2012 23:14 |
|
ronnyponny
Elev |
21 dec, 2012 23:14 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Favorit film?sanning! (ingen kärlek o.o)
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen