ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Det står första sidan väl? vid tolvtiden var det väl? ja men vad menas med tolv tiden?? är det ända fram till ett eller? vi måste i så fall ha en mer bestämd tid. 25 maj, 2011 18:36 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av EMELESEL: Det står första sidan väl? vid tolvtiden var det väl? ja men vad menas med tolv tiden?? är det ända fram till ett eller? vi måste i så fall ha en mer bestämd tid. Jag tycker att klockan 12 går bra ![]()
25 maj, 2011 18:37 |
|
Pixie
Elev |
25 maj, 2011 18:38 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2011 18:39 |
|
Pixie
Elev |
25 maj, 2011 18:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Haha, och jag har typ...ingen koll xD
Men Santi skulle typ åka från sitt lantställe, så, ja Ni (om det är någon som gör det) som åker buss eller tåg och så, vilka tider passar er? Det är väl egentligen det som är bäst att utgå från! ![]()
25 maj, 2011 18:42 |
|
Pixie
Elev |
25 maj, 2011 18:44 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2011 18:46 |
|
Pixie
Elev |
25 maj, 2011 18:47 |
|
Knizzlare
Elev |
25 maj, 2011 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen