Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EmahS: Vet inte om det har diskuterats här, men. Vad skulle ni skriva på era "Born this way"-tröjor? ![]() Hade du haft en likadan som någon av karaktärerna, eller skrivit något helt annat? Jag har Finns! Born this way är utan tvekan mitt favoritavsnitt ♥
29 dec, 2011 10:43 |
|
childhoodlight
Elev |
29 dec, 2011 11:15 |
|
Celebikai
Elev |
29 dec, 2011 11:16 |
|
EmahS
Elev |
"Glasögon", lite mobbande, och retande. Själv skulle jag nog välja Curves, eller "Too School For Cool"
29 dec, 2011 11:17 |
|
childhoodlight
Elev |
29 dec, 2011 11:30 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte seriöst :$
Kanske weight, I dunno. Skulle också kunna skriva food .___. 29 dec, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
Har inte sett ett ända avsnitt.
29 dec, 2011 19:09 |
|
Stranger
Elev |
Jag skulle helt klart ha Brittanys tröja eller Finns.
29 dec, 2011 21:28 |
|
Somnium
Elev |
Skulle ha Brittanys tröja. Och så skulle jag ha anger issues,fat,bitch,fangirl och typ.... Weird. xD
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
29 dec, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
Min kusin har en sån tröja. Man kan göra sina egna tröjor på någon hemsida som handlade om Glee och på hennes står det Aspergers.
29 dec, 2011 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen