The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: YaYJag har haft en del tidsbrist i veckan, men idag ska jag försöka skriva! Go Johanna, go Johanna Haha, vi får väl se 6 dec, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Superbra
Jag har läst igenom alla kapitel nu c: 6 dec, 2012 16:09 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Superbra Jag har läst igenom alla kapitel nu c: Åååhhh, tack så mycket! 6 dec, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Luleå Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma High five för oss norrbottningar!! Hähä, jag bor i Piteå.. Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul 6 dec, 2012 19:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Luleå Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma High five för oss norrbottningar!! Hähä, jag bor i Piteå.. Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul OwO Vars i Piteå bor dom? Hej 6 dec, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Luleå Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma High five för oss norrbottningar!! Hähä, jag bor i Piteå.. Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul OwO Vars i Piteå bor dom? Uggla? 6 dec, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Luna Chang, Bibo99: Nä hallå, ska inte jag få vara med? D:
6 dec, 2012 20:08 |
|
Luna Chang
Elev |
NejNej!! Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby KLÅ DEN!! Nä.. nu var jag elak xD Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD jag förvirrar mig själv >_> Hej 6 dec, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Men ska ni bara lämna mig utanför hallååå? D:NejNej!! Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby KLÅ DEN!! Nä.. nu var jag elak xD Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD jag förvirrar mig själv >_> 6 dec, 2012 20:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Men ska ni bara lämna mig utanför hallååå? D: NejNej!! Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby KLÅ DEN!! Nä.. nu var jag elak xD Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD jag förvirrar mig själv >_> Nä xD Men nu är det bara småprat om lilla lilla lillpite xD Hej 6 dec, 2012 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen