Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 75 76 77 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag har haft en del tidsbrist i veckan, men idag ska jag försöka skriva!
YaY
Go Johanna, go Johanna

Haha, vi får väl se men tack.

6 dec, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


Superbra
Jag har läst igenom alla kapitel nu c:

6 dec, 2012 16:09

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Superbra
Jag har läst igenom alla kapitel nu c:

Åååhhh, tack så mycket!

6 dec, 2012 16:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Luleå
Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma


High five för oss norrbottningar!!

Hähä, jag bor i Piteå..


Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD


Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul

6 dec, 2012 19:55

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Luleå
Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma


High five för oss norrbottningar!!

Hähä, jag bor i Piteå..


Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD


Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul

OwO
Vars i Piteå bor dom?

Hej

6 dec, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Luleå
Men om det är mugglisträff till sommaren i Stockholm är det möjligt att jag kan komma


High five för oss norrbottningar!!

Hähä, jag bor i Piteå..


Men jag kanske eventuellt skulle kunna ta mig till sthlm om jag börjar spara pengar XD


Min farmor och farfar bor i Piteå. Jag ska till dem i jul

OwO
Vars i Piteå bor dom?


Uggla?

6 dec, 2012 19:57

Borttagen

Avatar


Luna Chang, Bibo99: Nä hallå, ska inte jag få vara med? D:

6 dec, 2012 20:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang, Bibo99: Nä hallå, ska inte jag få vara med? D:


NejNej!!

Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby
KLÅ DEN!!

Nä.. nu var jag elak xD

Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD
jag förvirrar mig själv >_>

Hej

6 dec, 2012 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang, Bibo99: Nä hallå, ska inte jag få vara med? D:


NejNej!!

Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby
KLÅ DEN!!

Nä.. nu var jag elak xD

Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD
jag förvirrar mig själv >_>
Men ska ni bara lämna mig utanför hallååå? D:

6 dec, 2012 20:12

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang, Bibo99: Nä hallå, ska inte jag få vara med? D:


NejNej!!

Bibo har ju typ varit i min fina lilla hemby
KLÅ DEN!!

Nä.. nu var jag elak xD

Men.. ja.. nä.. Jag vet inte xD
jag förvirrar mig själv >_>
Men ska ni bara lämna mig utanför hallååå? D:


Nä xD
Men nu är det bara småprat om lilla lilla lillpite xD

Hej

6 dec, 2012 20:13

1 2 3 ... 75 76 77 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.