myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? Juste, det hade jag glömt att jag gjort! Man kan skriva upp sig på att få "owls" (deras nyhetsbrev), annars tror jag att man bara får mail från Keith om myHogwarts och så vitt jag vet har det skickas ut två sådana, ett "Thank you for joing myHogwarts" och ett "What is myHogwarts? Let me tell you..." Eller har jag fattat det fel då? O_O! Jag har inte fått det sista mejlet i så fall... *brista i gråt* Det står inte något speciellt där (vad jag minns), men jag kan lägga upp det här ändå om du vill? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 mar, 2012 11:04 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? Juste, det hade jag glömt att jag gjort! Man kan skriva upp sig på att få "owls" (deras nyhetsbrev), annars tror jag att man bara får mail från Keith om myHogwarts och så vitt jag vet har det skickas ut två sådana, ett "Thank you for joing myHogwarts" och ett "What is myHogwarts? Let me tell you..." Eller har jag fattat det fel då? O_O! Jag har inte fått det sista mejlet i så fall... *brista i gråt* Det står inte något speciellt där (vad jag minns), men jag kan lägga upp det här ändå om du vill? Det får du gärna göra, kan du lägga upp fösta också? Egentligen är det inte att jag har missat breven som stör mig, utan känslan av att jag missar något viktigt. Typ att jag har suttit och väntat på att försöka komma in och sedan komma in bara för att upptäcka att jag inte får det som man ska få... TwT ![]()
3 mar, 2012 11:06 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? Juste, det hade jag glömt att jag gjort! Man kan skriva upp sig på att få "owls" (deras nyhetsbrev), annars tror jag att man bara får mail från Keith om myHogwarts och så vitt jag vet har det skickas ut två sådana, ett "Thank you for joing myHogwarts" och ett "What is myHogwarts? Let me tell you..." Eller har jag fattat det fel då? O_O! Jag har inte fått det sista mejlet i så fall... *brista i gråt* Det står inte något speciellt där (vad jag minns), men jag kan lägga upp det här ändå om du vill? Det får du gärna göra, kan du lägga upp fösta också? Egentligen är det inte att jag har missat breven som stör mig, utan känslan av att jag missar något viktigt. Typ att jag har suttit och väntat på att försöka komma in och sedan komma in bara för att upptäcka att jag inte får det som man ska få... TwT Det kan ju vara så att Keiths mail också är ett nyhetsbrev som jag utan att veta om det också prenumerar på Här är i alla fall andra mailet (jag sätter det som spoiler eftersom det är så långt) Spoiler: Tryck här för att visa! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 mar, 2012 11:14 |
|
Matizze
Elev |
3 mar, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
WOW! Kan inte vänta tills Juni
_____________________________________________ Pigfarts is real! 3 mar, 2012 12:11 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av cirklar: (Hittade ingen annan tråd om detta, men om det finns så kan vi Avada Kedavra denna tråden) http://www.myhogwarts.co.uk/ "myHogwarts is an incredible experience coming to Harry Potter fans worldwide in June 2012. It allows you to connect with your friends, meet new fans and fully immerse yourself in the wizarding world. Our goal for myHogwarts is to take many of the "fictional" and magical elements of the Harry Potter books and bring them to a digital reality, allowing you to put yourself into the story as much as possible. Writers, graphic designers, programmers, educators, illustrators, organizations, fansites, musicians, organizers and others have all come together to volunteer -- to combine their skills in order to create the perfect experience. myHogwarts is a platform for people of all age groups to discuss all things Potter: ages 13 to 113." Hörde om denna sida för ett antal månader sedan. And I'm excited! Vad säger ni? Tror ni att det kommer att bli awesome, eller tror ni att det kommer att bli en flopp? Kan du skriva på svenska i stället? ✩✩✩ 3 mar, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
This is going to be AMAZING <2
3 mar, 2012 12:23 |
|
Safrina
Elev |
3 mar, 2012 13:34 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Ella01: Det är inte jag som har skrivit det. Det är från myHogwarts hemsida. Men jag kan använda Google-översätt för att jag är för lat för att översätta det på egen hand.Skrivet av cirklar: (Hittade ingen annan tråd om detta, men om det finns så kan vi Avada Kedavra denna tråden) http://www.myhogwarts.co.uk/ "myHogwarts is an incredible experience coming to Harry Potter fans worldwide in June 2012. It allows you to connect with your friends, meet new fans and fully immerse yourself in the wizarding world. Our goal for myHogwarts is to take many of the "fictional" and magical elements of the Harry Potter books and bring them to a digital reality, allowing you to put yourself into the story as much as possible. Writers, graphic designers, programmers, educators, illustrators, organizations, fansites, musicians, organizers and others have all come together to volunteer -- to combine their skills in order to create the perfect experience. myHogwarts is a platform for people of all age groups to discuss all things Potter: ages 13 to 113." Hörde om denna sida för ett antal månader sedan. And I'm excited! Vad säger ni? Tror ni att det kommer att bli awesome, eller tror ni att det kommer att bli en flopp? Kan du skriva på svenska i stället? Spoiler: Tryck här för att visa!
3 mar, 2012 15:03 |
|
Ella01
Elev |
Tack cirklar
✩✩✩ 7 mar, 2012 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen