The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
istället för XX skriv typ 20 c:
28 dec, 2011 13:40 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^du måste skriva ett nummer istället för xx.
♆ 28 dec, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
jag funderar på vad jag ska göra för hemskheter idag och kan inte komma fram till något :c
28 dec, 2011 14:14 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Man måste vara kreativ om man ska vara ond...
28 dec, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
det är jag inte just idag. ritade imorse och det tog av mig all kreativitet :c
28 dec, 2011 14:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det rinner av en.
Bygg en bomb... 28 dec, 2011 14:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha! Va rdet så lätt xD HAAHAH! Jag är så failad
28 dec, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
en bomb 8D JAAAA!
fast näe. en chokladbomb kanske? 28 dec, 2011 14:22 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Ja, chokladbomb låter awesome, do it.
28 dec, 2011 14:23 |
|
Borttagen
|
I will!
28 dec, 2011 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen