Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Något bra bara. Som du brukar lyssna på när du pluggar. Själv la jag bara in random låtar.
22 nov, 2011 17:23 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: http://open.spotify.com/user/malinpetren/playlist/7vCS8ETyHt15hEDIFPUFWG den är sjukt bra jag tycker folk skall stoppa in musik i denna som jag kan lyssna på när jag pluggar! http://open.spotify.com/user/oceani/playlist/7yCXcnQzogGSpzeLzgSKHA La in mina "Westlife-plugg-låtar" i din lista nu :3 22 nov, 2011 17:25 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Åh... Vill lyssna på jullåtar, MEN JAG FÅR INTE! Inte än! DO IT! x) Men det är inte första advent ännu.... MEN, det är 1 månad till dan före dan före doppareda'n
22 nov, 2011 17:25 |
|
Elley
Elev |
Bara för att jag är i behov av att säga det... JAG HAR STUDIEDAG IMORGON 8D
http://nouw.com/ellenfelixson/
22 nov, 2011 17:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Åh... Vill lyssna på jullåtar, MEN JAG FÅR INTE! Inte än! DO IT! x) Men det är inte första advent ännu.... MEN, det är 1 månad till dan före dan före doppareda'n THIS! ![]()
22 nov, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: ^ ^ Jag är jättedålig på sånt, haha x) Har ingen aning om vad man skulle kunna lägga in :p Padfootie: GÖR DET ÄNDÅ! HAHA XD Jo, men ska försöka hålla mig.. Dock ska jag baka lussebullar idag så jag tror att jag kommer faila XD 22 nov, 2011 17:29 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Ja..♥♥ Haha, du vill att jag ska bryta det som jag har lovat mig själv` 22 nov, 2011 17:31 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja..♥♥ Haha, du vill att jag ska bryta det som jag har lovat mig själv` Japp, haha xD xD ![]()
22 nov, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen