@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
uh
det är lite svårt att känna ibland ....Förutom när jag äter chokladglass. Äkta glädje,kompisar. Helt. Äkta. ![]()
23 sep, 2012 13:42 |
|
Tvilling
Elev |
yeee, håller på att fixa med min blogg
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 23 sep, 2012 13:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Det är asjobbigt att få presenter :< Man står där o bah "eh.. tack? :3" jag kan verkligen inte visa glädje för presenter om jag så skulle få en miljon i julklapp, skulle ändå sitta där o se dum ut Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk... Vad sägs om att vara tacksam? Har du fyllt år nyss/ska fylla snart? Ja, ja. Självklart ska jag vara det! ^^ Nope, fyller år i februari... XD Men det kanske är för att min lillebror har fått en ny mp3 och ska få en kamera snart. ![]() Jag känner mig iaf awkward när jag får saker av folk utan någon anledning. Ja men precis! D: Jag är dessutom så ovan vid att få presenter, så XD Jag brukar önska mig ganska mycket grejer till födelsedagen och julafton, men det är mest saker jag behöver 23 sep, 2012 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: Grattis på namnsdagen Tekla eller Tea! Skrivet av jedward lover <3: jag fyller år i dag!! GRATTIS♥!!! Jag har namnsdag Tea Eller Amanda Tea Karolina 23 sep, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Snälla alla Ravenclaware http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24557&watch=1
23 sep, 2012 13:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
GELÉHALLON!
23 sep, 2012 13:50 |
|
Conflate
Elev |
23 sep, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Nymfadora Tonks
Jag önskar mig aldrig något Eller jo, förra året önskade jag mig tigerbalsam i julklapp och det fick jag faktiskt xD En av mina bästa vänner det där, tigerbalsam ♥ 23 sep, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
MINA CHOKLADBROWNIES ÄR KLARA OCH DE BLEV JÄTTEGODA!!!!!!! ♥♥
JAG SMAKADE LITE! 23 sep, 2012 14:04 |
|
LolFeelings
Elev |
23 sep, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen