@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Jag vet 8D Jag har lite nutella kvar som du kan få? Eller nej! jag trodde jag skulle klara det, men det kan jag inte. Jag måste ha nutellan själv 23 sep, 2012 12:13 |
|
Pixie
Elev |
23 sep, 2012 12:14 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Twix: No-tella for me Jag vet 8D Jag har lite nutella kvar som du kan få? Eller nej! jag trodde jag skulle klara det, men det kan jag inte. Jag måste ha nutellan själv
23 sep, 2012 12:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill börja skriva nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 sep, 2012 12:32 |
|
Katla
Elev |
jag är utsvulten aaaahhh
♏︎ 23 sep, 2012 12:40 |
|
LoonyMe
Elev |
23 sep, 2012 12:41 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
23 sep, 2012 12:45 |
|
cirklar
Elev |
23 sep, 2012 13:03 |
|
Caius
Elev |
Just nu längtar jag efter måndag, för då kanske min peruk äntligen kommer...
Fast på samma gång längtar jag inte efter måndag, för jag har körskola då vid typ 15:45... Dvs precis innan rusningstrafiken börjar. Jag kommer dö. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 sep, 2012 13:03 |
|
Conflate
Elev |
Let's see.. Klockan är 14.06, regnet öser ner, jag sitter fortfarande i pyjamas och borde öva på ett förhör som vi har imorgon + att jag har en massa andra läxor. Yay.
23 sep, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen