@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Dramione99: Du får blocka mig, nemas problemas, hehe. Men jag tänkte bara fråga när du tänkte lägga upp nästa del på din ff om Cato, om du fortfarande skriver på den. Och då så blev ju problemet att jag ine kunde skicka nåt meddelade, xD. Haha, nono! Holyshit varför i hela friden har jag blockerat dig...? nu blir jag sur för att jag inte minns det. :c omfg! hade inte precis glömt bort den eller så, men har lixom lagt den lite på is ett tag..håller på med en annan och det verkade som om ingen bryde sig ändå, men jag kan försöka om jag har tid! Ska försöka komma ihåg det, men just nu har jag rätt mycket, hehe, typ läxor, aktiviteter och alla jag känner fyller. xP Ok, skriv om du känner för det! Jag gillar den och Cato mkt, men det finns såklart viktigare saker - det förstår jag verkligen. 23 sep, 2012 11:20 |
|
whirlwinds
Elev |
23 sep, 2012 11:30 |
|
Twix
Elev |
Min origami coca cola ramlade precis ner i min nutella burk ._____.
23 sep, 2012 11:34 |
|
LolFeelings
Elev |
23 sep, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
håller med dig LolFeelings starkt där O_o_O
Skrivet av Twix: Min origami coca cola ramlade precis ner i min nutella burk ._____. O____________________________________o,bläärk 23 sep, 2012 11:35 |
|
Hermia
Elev |
Nej men allvarligt? Swefilmer har bara säsong 1 och 2 av Glee. Jag vill ju se säsong 3
Once a MADling, always a MADling 23 sep, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Nu har jag sett 10 dela av A Very Potter Musical :3
23 sep, 2012 11:40 |
|
Twix
Elev |
LolFeelings, Luna02
![]() Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Min origami coca cola ramlade precis ner i min nutella burk ._____. O____________________________________o,bläärk Ja, fast det kom bara nutella på ena sidan av pappret, så jag får ställa den med andra sidan fram ;p 23 sep, 2012 11:44 |
|
LolFeelings
Elev |
23 sep, 2012 11:58 |
|
Solkatten
Elev |
Men självklart. Nu när jag vet hur jag ska börja min fanfiction så har jag inte tillgång till dator. -.- Och jag vill inte skriva förhand heller. Får väl vänta tills imorgon...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 sep, 2012 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen