@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
me.
Elev |
Ska ränsa ut min garderob nu ) : ses efter den tråkighets stunden!
23 sep, 2012 10:45 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis på namnsdagen Tekla eller Tea!Skrivet av jedward lover <3: jag fyller år i dag!! GRATTIS♥!!! Jag har namnsdag
23 sep, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk...
23 sep, 2012 10:50 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: BACK TO WITCHES AND WIZARDS AND MAGICAL BEASTS, TO GOBLIN AND GHOSTS AND TO MAGICAL FEASTS IT'S ALL THAT I LOVE AND IT'S ALL THAT I NEED, AT HOGWARTS, HOGWARTS 23 sep, 2012 10:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk... Vad sägs om att vara tacksam? Har du fyllt år nyss/ska fylla snart? 23 sep, 2012 10:53 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: BACK TO WITCHES AND WIZARDS AND MAGICAL BEASTS, TO GOBLIN AND GHOSTS AND TO MAGICAL FEASTS IT'S ALL THAT I LOVE AND IT'S ALL THAT I NEED, AT HOGWARTS, HOGWARTS I THINK I'M GOING BACK Once a MADling, always a MADling 23 sep, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk... Vad sägs om att vara tacksam? Har du fyllt år nyss/ska fylla snart? Ja, ja. Självklart ska jag vara det! ^^ Nope, fyller år i februari... XD Men det kanske är för att min lillebror har fått en ny mp3 och ska få en kamera snart. ![]() Jag känner mig iaf awkward när jag får saker av folk utan någon anledning. 23 sep, 2012 10:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är asjobbigt att få presenter :< Man står där o bah "eh.. tack? :3" jag kan verkligen inte visa glädje för presenter om jag så skulle få en miljon i julklapp, skulle ändå sitta där o se dum utSkrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk... Vad sägs om att vara tacksam? Har du fyllt år nyss/ska fylla snart? Ja, ja. Självklart ska jag vara det! ^^ Nope, fyller år i februari... XD Men det kanske är för att min lillebror har fått en ny mp3 och ska få en kamera snart. ![]() Jag känner mig iaf awkward när jag får saker av folk utan någon anledning. 23 sep, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: ♥Skrivet av Borttagen: BACK TO WITCHES AND WIZARDS AND MAGICAL BEASTS, TO GOBLIN AND GHOSTS AND TO MAGICAL FEASTS IT'S ALL THAT I LOVE AND IT'S ALL THAT I NEED, AT HOGWARTS, HOGWARTS 23 sep, 2012 11:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-23 kl. 11:19
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Det är asjobbigt att få presenter :< Man står där o bah "eh.. tack? :3" jag kan verkligen inte visa glädje för presenter om jag så skulle få en miljon i julklapp, skulle ändå sitta där o se dum ut Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Mamma ringde och sa att hon har en present för mig, från hennes kille. Jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag får present av folk... Vad sägs om att vara tacksam? Har du fyllt år nyss/ska fylla snart? Ja, ja. Självklart ska jag vara det! ^^ Nope, fyller år i februari... XD Men det kanske är för att min lillebror har fått en ny mp3 och ska få en kamera snart. ![]() Jag känner mig iaf awkward när jag får saker av folk utan någon anledning. Ja men precis! D: Jag är dessutom så ovan vid att få presenter, så XD 23 sep, 2012 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen