@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
me.
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP! Haha men typ alla är bort resta förutom en, tänker kanske ringa henne när hon vaknar. Typ 1 x) Haha, hälsa från mig! Även om jag inte känner henne ett dugg, men det är lika bra att vara trevlig. xD Ska Vad heter du så jag vet vem jag ska hälsa från? 23 sep, 2012 09:30 |
|
jedward lover <3
Elev |
jag fyller år i dag!!
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 23 sep, 2012 09:31 |
|
me.
Elev |
23 sep, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
BACK TO WITCHES AND WIZARDS AND MAGICAL BEASTS, TO GOBLIN AND GHOSTS AND TO MAGICAL FEASTS
23 sep, 2012 09:35 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP! Haha men typ alla är bort resta förutom en, tänker kanske ringa henne när hon vaknar. Typ 1 x) Haha, hälsa från mig! Även om jag inte känner henne ett dugg, men det är lika bra att vara trevlig. xD Ska Vad heter du så jag vet vem jag ska hälsa från? Mitt namn är... Izabel.
23 sep, 2012 10:04 |
|
me.
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP! Haha men typ alla är bort resta förutom en, tänker kanske ringa henne när hon vaknar. Typ 1 x) Haha, hälsa från mig! Även om jag inte känner henne ett dugg, men det är lika bra att vara trevlig. xD Ska Vad heter du så jag vet vem jag ska hälsa från? Mitt namn är... Izabel. Ok : ) 23 sep, 2012 10:09 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Hej hej! Idag är det sööndaag! o.O
23 sep, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Hej hej! Idag är det sööndaag! o.O Och i morgon är det mööööndag 23 sep, 2012 10:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Hej hej! Idag är det sööndaag! o.O Och i morgon är det mööööndag Ja, hehe Och skola 23 sep, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen