@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
23 sep, 2012 08:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Det är väl i mellannamn föräldrar brukar passa på att uppkalla sina ungar efter gamla släktingar och dylikt haha. Är det bara jag som fått för mig att folk oftast heter gammaldags namn i mellannamn? :3 Ha ha ja kanske det... Men mina namn är inte så gamla 23 sep, 2012 08:55 |
|
DarkBells
Elev |
23 sep, 2012 08:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Det är väl i mellannamn föräldrar brukar passa på att uppkalla sina ungar efter gamla släktingar och dylikt haha. Är det bara jag som fått för mig att folk oftast heter gammaldags namn i mellannamn? :3 Ha ha ja kanske det... Men mina namn är inte så gamla Jag heter Johanna Kristina! 23 sep, 2012 09:14 |
|
Borttagen
|
Jag kanske borde resa på mig så att jag inte får sockerdricka i benet, men jag orkar inte
23 sep, 2012 09:19 |
|
me.
Elev |
Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( :
23 sep, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Det är väl i mellannamn föräldrar brukar passa på att uppkalla sina ungar efter gamla släktingar och dylikt haha. Är det bara jag som fått för mig att folk oftast heter gammaldags namn i mellannamn? :3 Ha ha ja kanske det... Men mina namn är inte så gamla Jag heter Johanna Kristina! Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Det är väl i mellannamn föräldrar brukar passa på att uppkalla sina ungar efter gamla släktingar och dylikt haha. Är det bara jag som fått för mig att folk oftast heter gammaldags namn i mellannamn? :3 Ha ha ja kanske det... Men mina namn är inte så gamla Jag heter Johanna Kristina! Jag heter Amanda Tea Karolina. JAG HAR NAMNSDAG IDAG!! 23 sep, 2012 09:23 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP!
23 sep, 2012 09:23 |
|
me.
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP! Haha men typ alla är bort resta förutom en, tänker kanske ringa henne när hon vaknar. Typ 1 x) 23 sep, 2012 09:26 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av me.: Skrivet av DarkBells: Skrivet av me.: Någon som har någon idé om vad man kan göra idag? ( : Komma över till mig och snacka HP! Haha men typ alla är bort resta förutom en, tänker kanske ringa henne när hon vaknar. Typ 1 x) Haha, hälsa från mig! Även om jag inte känner henne ett dugg, men det är lika bra att vara trevlig. xD
23 sep, 2012 09:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen