@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
22 sep, 2012 19:25 |
|
Regulus
Elev |
Känslan när någon på facebook har lagt upp din graphic som man gjorde för länge sedan till tumblr och där på facebook har den över 400 likes
http://salazarschamber.tumblr.com/post/30934127215/the-magic-begins-6-most-powerful Jag gjorde den för två veckor sen och den fick typ inga notes på tumblr, men på facebook
22 sep, 2012 19:30 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: MINA MUFFINS ELLER CUPCAKES ELLER VAD FAN DET NU ÄR ÄR KLARA NU 83 fast frostingen vart inge god, vi hade ingen florsocker så jag tog vaniljsocker ist :C Då blir det muffins istället!!! (frosting är inte så gott ändå jue) lolnope äter den iaf 8D
22 sep, 2012 19:31 |
|
whirlwinds
Elev |
kollade på klockan i hopp om att den skulle vara mycket, och så var den inte ens åtta. WHAT THE ACTUAL FUCK kommer denna dödstristess aldrig ta slut eller????
orkar inte livet varför är jag fast hos min mamma i en jävla skog i arboga istället för att vara i västerås HAR SÅ TRÅKIGT ORKAR INTE LEVA OMG
22 sep, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead :Amanda_Weasly yes det är jag! LunaLovegood1 vänta va ÄR DU EN 00 min bästis fyller år 17 januari så hon blir tonåring en månad och en dag före mig! Jag är också 00 22 sep, 2012 19:57 |
|
whirlwinds
Elev |
22 sep, 2012 20:00 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av DarkBells: Hejsan! Jag har sett att folk har sin text i mitten av profilen och jag undrar hur man gör. Vet någon? Jag vet inte om du fått svar på den här, men du skriver in [.color=#454645] (ta bort punkten), och skriver kanske "........." och sen slutar du med [/color.] (ta bort punkten) 22 sep, 2012 20:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av whirlwinds: har så himla himla himla tråkigt kan någon bara rädda mig plz Se film, läs bok, skriva loss på mugglis i varenda vrå, spela datorspel, eller nåååågot!!! ♥ Ta hand om dig! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 sep, 2012 20:06 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av DarkBells: Hejsan! Jag har sett att folk har sin text i mitten av profilen och jag undrar hur man gör. Vet någon? Jag vet inte om du fått svar på den här, men du skriver in [.color=#454645] (ta bort punkten), och skriver kanske "........." och sen slutar du med [/color.] (ta bort punkten) Jag hade fått svar på frågan, men tack ändå!
22 sep, 2012 20:08 |
|
Fenrir
Elev |
22 sep, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

VA VARFÖR DET OMG OMG 







Mugglarportalen