Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
5 apr, 2014 16:45 |
|
hermione9800
Elev |
6 apr, 2014 00:38 |
|
Borttagen
|
Boo
6 apr, 2014 03:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ryan Evans: Jag ber dig att bara rösta en gång, för att inte förstöra syftet med röstningen!
Själv väljer jag Boo i denna fråga. Har alltid gillat honom lite bättre - vet inte varför egentligen - även om Mini Bowser kan vara rätt söt ibland. Resultat i frågan "Mini Bowser eller Boo?": 5-4 till Boo! Obs! Ny fråga i första inlägget! 6 apr, 2014 09:37 |
|
LIA15
Elev |
Faith, det är fint.
6 apr, 2014 09:41 |
|
Borttagen
|
Hope tror jag. Vet inte ens riktigt varför, jag tycker bara bättre om det ^^
6 apr, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
Hope.
6 apr, 2014 11:24 |
|
Katla
Elev |
eh, hope, antar jag.
♏︎ 6 apr, 2014 12:17 |
|
Borttagen
|
Jag har lite svårt för sådana namn. Känns som namnbäraren har så mycket att leva upp till. Men gillar nog Hope bäst.
6 apr, 2014 12:20 |
|
stellaa
Elev |
6 apr, 2014 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen