@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av LolFeelings: OJDÅ HADE INTE TÄNKT PÅ ATT JAG DÖPT OM PAPPERSKORGEN HAHAHAHA AAHAH NU MÅSTE JAG DÖPA OM MIN PAPPERSKORG XDD 22 sep, 2012 13:16 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av EMELESEL: VAD SKA DEN HETA? XDSkrivet av LolFeelings: OJDÅ HADE INTE TÄNKT PÅ ATT JAG DÖPT OM PAPPERSKORGEN HAHAHAHA AAHAH NU MÅSTE JAG DÖPA OM MIN PAPPERSKORG XDD
22 sep, 2012 13:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Alltså jag är korkad. Satt och stirrade på din bild och bah "hur gjorde hon för att få två aktivitetsfällt där nere?" Stirrade en bra stund o sen bah.. vänta.. det ena är mitt... vi har samma operativsystem -.- 22 sep, 2012 13:17 |
|
scarhead
Lärare |
Jag spelade sims imorse
min sim träffade en kille som heter Stiles (läs: jag gjorde så de började prata FÖR ATT han heter Stiles woops) nästa dag ringer han henne (hey, i just met you and this is crazy but here's my number so call me mabe) och dagen efter hade hon en fest och de strulade och blev tillsammans och ehm ehm de ehm ok hon skaffade barn med honom dagen efter det förlovade de sig och han flyttade in ''Sims: då du lever hela ditt liv på en dag'' - si_tonks 22 sep, 2012 13:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Ojdå o.oAlltså jag är korkad. Satt och stirrade på din bild och bah "hur gjorde hon för att få två aktivitetsfällt där nere?" Stirrade en bra stund o sen bah.. vänta.. det ena är mitt... vi har samma operativsystem -.-
22 sep, 2012 13:20 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: fu på er. fast jag ska göra cupcakes med chokladfrosting sen. suck. on. that. >:'DD but pie is pie ![]() ![]()
22 sep, 2012 13:20 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: fu på er. fast jag ska göra cupcakes med chokladfrosting sen. suck. on. that. >:'DD but pie is pie ![]() fuckkyu you won. BUT IT'S NOT OVER YET I WILL COME TO YOU AND EAT YOUR PIE! argslurgbh
22 sep, 2012 13:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: fu på er. fast jag ska göra cupcakes med chokladfrosting sen. suck. on. that. >:'DD but pie is pie ![]() fuckkyu you won. BUT IT'S NOT OVER YET I WILL COME TO YOU AND EAT YOUR PIE! argslurgbh moahhhahaha
22 sep, 2012 13:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Tyvärr tycker mina föräldrar inte som jag (kanske inte så konstigt). Men nu får jag ingen veckopeng för det Haha va? Seriöst? För att du inte gjort din läxa? Gör den nu då Jag har gjort den nu, men mina föräldrar är endå sura Får du fortfarande inte din veckopeng? Har inte frågat än, men jag gissar att jag får det när mamma och pappa kommer hem Så bra!!
22 sep, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
22 sep, 2012 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen