@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Asså jag har kärleks problem... En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra? Skriv en lapp Det var väl så han frågade de andra?? Ja jag tänkte på det..... Men jag vet inte, jag vågar liksom inte skriva mitt namn eller så för jag är rädd att han ska skratta eller vara elak! oki :C Då vet jag faktiskt inte... Ja då tack för hjälpen endå! Men jag ska nog fråga..... ♥ ♥ 22 sep, 2012 11:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Hon är jätte snäll att sms:a med Skrivet av Cara Riddle: Luna.Lovegood hm jag har Alex:s nr men jag vet inte om det är okej att jag lämnar ut det Jag skulle ändå aldrig våga ringa/smsa i vilket fall, så det gör inte så mkt ätt du inte lämnar ut det Well, hon har ju sagt att hon loggar in så mkt hon kan iaf ![]()
22 sep, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHA!!! directioners minds is so screwed up x) 22 sep, 2012 11:54 |
|
EmahS
Elev |
Satans så mycket folk det är på tåget. Med jag vet att det brukar vara mest folk på det här tåget pga att det går fortast.
Och mina naglar är fula. Väldigt avskavt mörkrosa nagellack är inte snyggt alltså! Men framme i Malmö ska jag träffa en kompis, och vi ska på bio. Och jag har min Tom Felton-tröja på mig ♥
22 sep, 2012 11:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: AHAHAHAHA!!! directioners minds is so screwed up x) yes ♥ directioner are directioners..
22 sep, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
22 sep, 2012 12:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: AHAHAHAHA!!! directioners minds is so screwed up x) yes ♥ directioner are directioners.. and we're loving it ♥ yes ♥ ![]()
22 sep, 2012 12:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Bara för allmänhetens vetande äger här med Twix och jag Cara Riddle jorden i all evighet! vi härskar över den
![]()
22 sep, 2012 12:02 |
|
Katla
Elev |
doctor who idag!!!! iiiihhhhhh
♏︎ 22 sep, 2012 12:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Då ska vi se här.. Det regnar som fan ute och jag har inget vettigt och göra.
Men jag ska få äta lax idag :3 22 sep, 2012 12:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen