Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7572 7573 7574 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Lavender.Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lavender.Brown:
Tekniskt sett borde du då kunna skjuta spindelnät ur ditt öra!


Javisst! Men det funkar inte! Jag har provat allting! :C


Träna på så kommer det ge resultat ;D

22 sep, 2012 11:13

dillen99
Elev

Avatar


Asså jag har kärleks problem...
En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

22 sep, 2012 11:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av dillen99:
Asså jag har kärleks problem...
En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra?

Skriv en lapp
Det var väl så han frågade de andra??

22 sep, 2012 11:28

Tvilling
Elev

Avatar


Upptäckte just en 'hös färger'- inställning på min kamera, så om det bara slutar regna lite ska jag ta en tur i skogen

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

22 sep, 2012 11:30

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Asså jag har kärleks problem...
En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra?

Skriv en lapp
Det var väl så han frågade de andra??

Ja jag tänkte på det..... Men jag vet inte, jag vågar liksom inte skriva mitt namn eller så för jag är rädd att han ska skratta eller vara elak!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

22 sep, 2012 11:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Asså jag har kärleks problem...
En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra?

Skriv en lapp
Det var väl så han frågade de andra??

Ja jag tänkte på det..... Men jag vet inte, jag vågar liksom inte skriva mitt namn eller så för jag är rädd att han ska skratta eller vara elak!

oki :C
Då vet jag faktiskt inte...

22 sep, 2012 11:32

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Pixie: O.o

sanna1324567: Jag vet! Aa, det vill nog alla^^

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

22 sep, 2012 11:34

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Longbottom:
Pixie: O.o

vadå?


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

22 sep, 2012 11:35

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Att han är en dementor!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

22 sep, 2012 11:36

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Asså jag har kärleks problem...
En kille i min nya klass -Han heter Arvid- har frågat sjans på 5 tjejer redan och blivit nobbad av alla (dem 5 går i min klass) Men jag älskar honom för det, men jag har dåligt självförtoende så jag vågar inget säga till honom och jag är desutom rädd för att dem 5 tjejerna ska tycka illa om mig! Vad ska jag göra?

Skriv en lapp
Det var väl så han frågade de andra??

Ja jag tänkte på det..... Men jag vet inte, jag vågar liksom inte skriva mitt namn eller så för jag är rädd att han ska skratta eller vara elak!

oki :C
Då vet jag faktiskt inte...

Ja då tack för hjälpen endå! Men jag ska nog fråga..... ♥

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

22 sep, 2012 11:38

1 2 3 ... 7572 7573 7574 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.