@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Alltså fy fan... Jag vaknade och frös som fan... Jag tänkte "Aja, dags för en kopp med något slag av varmt innehåll", så jag gick ned och så orkade jag inte brygga kaffe eller göra te, så det blev varm chocklad. Satt där ett tag och kände mig lite bättre samtidigt som jag knaprade på digistivekakor och planerade vad den här dagen ska innehålla för mig utöver en varm dusch. När jag hade ätit klart och sattit ned koppen och skeden i diskmaskinen så hann jag inte mer än till första trappsteget på trappen innan det kändes som att jag skulle spy.
Så nu mår jag skitdåligt och vet varken ut eller in. Seriöst, jag finner inte ro till att göra något. Borde jag gå och lägga mig igen? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 sep, 2012 10:32 |
|
Ginny00
Elev |
Min mobil är seriöst ganska dum. .-.
22 sep, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender.Brown: Tekniskt sett borde du då kunna skjuta spindelnät ur ditt öra! Javisst! Men det funkar inte! Jag har provat allting! :C 22 sep, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Nu k.om katten och systern. Fast nu försvann de
22 sep, 2012 10:36 |
|
Pixie
Elev |
asså en tjej i klassen måste älska lwwy för det är så mkt zayn
22 sep, 2012 10:39 |
|
EmahS
Elev |
22 sep, 2012 10:50 |
|
Pixie
Elev |
22 sep, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Min bror och hans kompis ska köpa en BMX.
När de får råd. Och de ska spara till 3000/2000 först... 22 sep, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ FUUUUUUUUUUUU!!
Jag gick på en hjälpledarkurs förra året och var ledare på tre olika konfirmationsläger.. För att få intyget måste jag gå till kyrkan på en "ung gudstjänst" där årets konfirmander kommer vara. Det är på en söndag. Klockan 6 på kvällen. I två timmar. Den 14 oktober. Problem? -Jag är ateist (hjälpledarna behöver inte vara troende, och det är typ inga som brukar vara det heller) -It's. My. Fucking. BIRTHDAY. Av alla söndagar och hon var tvungen att välja min sweet 16... Joy! *heavy sarcasm* Jag ska övertala henne om att jag inte behöver gå i kyrkan... Dessutom är det en 99% chans att jag har släktkalas då också... 22 sep, 2012 10:58 |
|
Pixie
Elev |
22 sep, 2012 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen