@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Okej :o Testa o smsa ngn o se om dom svarar? :3Skrivet av Obliviate_: Luna.Lovegood Finns ingen sånn lag ;o Och nu sover nog dom flesta Set borde finnas ngt sånt om man läser lagboken ordentligt... Jag kan anmäla alla till Ingis och Clementin xD Jag är mest deppig, förvirrad och i stort behov av att prata med ngn jag litar på och som förstår ._. 22 sep, 2012 00:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna.Lovegood: Okej :o Testa o smsa ngn o se om dom svarar? :3 Skrivet av Obliviate_: Luna.Lovegood Finns ingen sånn lag ;o Och nu sover nog dom flesta Set borde finnas ngt sånt om man läser lagboken ordentligt... Jag kan anmäla alla till Ingis och Clementin xD Jag är mest deppig, förvirrad och i stort behov av att prata med ngn jag litar på och som förstår ._. Njae... Förmodligen sover de ju, som du sa 22 sep, 2012 00:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Luna.Lovegood I see
22 sep, 2012 00:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Luna.Lovegood I see Ska nog göra det... Go'natt ^^ 22 sep, 2012 01:00 |
|
M4L13
Elev |
22 sep, 2012 01:02 |
|
Lavender.Brown
Elev |
22 sep, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte sova, jag är för lat att gå och lägga mig. (Facepalm)
22 sep, 2012 01:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
hur kommer det sig att jag alltid lyckas göra de karaktärer som dör till mina favorit karaktärer
Luna.Lovegood hm jag har Alex:s nr men jag vet inte om det är okej att jag lämnar ut det ![]()
22 sep, 2012 01:54 |
|
Conflate
Elev |
Då är du borta. Jag hade ingen speciell relation till dig, men ändå svämmar ögonen över. Och det är säkert första gången jag hör pappas röst skära sig. Du var ju trots allt hans moster. Men du ska veta att jag kommer att sakna dig. Jag kommer att sakna varje gång du behövde hjälp med din mobil eller med din dator, varje gång vi lämnade över julklappar åt dig på julen. Jag kommer att sakna lilla skröpliga du som alltid var så försiktig.
Jag saknar dig redan. Rest In Peace Lisa ♥
22 sep, 2012 06:42 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag ska snart gå upp!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 22 sep, 2012 07:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen