Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Rätt svårt, men jag tror jag säger Kent. Båda är såna där band som jag inte älskar men som ändå gör hyfsad musik. Hur som helst tror jag att det finns några fler låtar jag kommer på med Kent, som faktiskt är rätt bra. Fast det är inte alls nån överlägsen seger ... ;-)
Resultat i frågan "Coldplay eller Kent?": 9-5 till Coldplay! Obs! Ny fråga i första inlägget! 4 apr, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Boo
4 apr, 2014 18:19 |
|
Little J
Elev |
4 apr, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Boo 4 apr, 2014 18:49 |
|
Katla
Elev |
Mini Bowserino!!
♏︎ 4 apr, 2014 19:17 |
|
LIA15
Elev |
Jasså, är det nintendofigurer?
4 apr, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Vet inte vad det är. Spontant så låter Boo bättre.
4 apr, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Boo 4 apr, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet inte vad det är. Spontant så låter Boo bättre. Det är karaktärer från Super mario! Väljer Boo med. 5 apr, 2014 00:53 |
|
MizzNina
Elev |
Mini Bowser.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 apr, 2014 06:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen