One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
De har en bok.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 okt, 2012 07:56 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av adliitam: Jag kan inte gå och lägga mig, för idag har jag insett att 1D är helt underbara,,,,,har suttit och kollat på videor på youtube med intervjuer och massa med dom i 3 timmar nu!! Och nu behöver jag fan hjälp, jag ligger ju svin mycket efter alla!! VAD HAR JAG MISSAT? VILKA LÅTAR MÅSTE JAG LYSSNA PÅ? HAR DOM NÅN FILM/BOK (TYP SOM BIEBER FILMEN?) INSIDE FAKTA OM DOM!!! GIVE ME förlåt människor att jag skriver med stora bokstäver, men jag är trött och över hyper...me ber om ursäkt... I NEEEEEEEEEEEEED HELP. 1. Liam och Danielle var tidigare ett par, men de har gjort slut, deras nya skiva Take Me Home kommer ut i November, och LITTLE THINGS KOMMER UT OM NÅGRA DAGARRRRRRR! 2. Alla. Deras album finns bland annat på Spotify, dessutom kan du ju köpa det, se alla framträdanden från X-factor på YouTube, osv. 3. De har ett X antal böcker som handlar om dem, vet inte exakt vilka, men två är Forever Young och Dare to Dream 4. Se videodiaries. Googla. Stalka på twitter osv. osv. osv. Välkommen till fandomen, förresten 23 okt, 2012 16:43 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: (You know, köttbullar and Vi älskar dig)hej jag har en one direction tumblr http://savedstyles.tumblr.com follow me bye Hahahahaha Det gjorde helt klart min dag XD ♥
23 okt, 2012 17:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Josefin_Weasley: More köttbullar to the people!Skrivet av scarhead: (You know, köttbullar and Vi älskar dig)hej jag har en one direction tumblr http://savedstyles.tumblr.com follow me bye Hahahahaha Det gjorde helt klart min dag XD ♥ Och då menar jag såklart köttbullar med k-ljud because Harry is lovely. 23 okt, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av adliitam: Jag kan inte gå och lägga mig, för idag har jag insett att 1D är helt underbara,,,,,har suttit och kollat på videor på youtube med intervjuer och massa med dom i 3 timmar nu!! Och nu behöver jag fan hjälp, jag ligger ju svin mycket efter alla!! VAD HAR JAG MISSAT? VILKA LÅTAR MÅSTE JAG LYSSNA PÅ? HAR DOM NÅN FILM/BOK (TYP SOM BIEBER FILMEN?) INSIDE FAKTA OM DOM!!! GIVE ME förlåt människor att jag skriver med stora bokstäver, men jag är trött och över hyper...me ber om ursäkt... I NEEEEEEEEEEEEED HELP. 1. Liam och Danielle var tidigare ett par, men de har gjort slut, deras nya skiva Take Me Home kommer ut i November, och LITTLE THINGS KOMMER UT OM NÅGRA DAGARRRRRRR! 2. Alla. Deras album finns bland annat på Spotify, dessutom kan du ju köpa det, se alla framträdanden från X-factor på YouTube, osv. 3. De har ett X antal böcker som handlar om dem, vet inte exakt vilka, men två är Forever Young och Dare to Dream 4. Se videodiaries. Googla. Stalka på twitter osv. osv. osv. Välkommen till fandomen, förresten Du glömde DVD:erna the Up All Night tour och One Direction - The only way is up 23 okt, 2012 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Film 2013? Hoppas, hoppas, hoppas. xD ♥ Hade varit sjukt awesome. Dock kan det bara vara något hon hittat på eller något dumt ryckte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 okt, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Nu är det nästan exakt ett år sedan jag introducerades till the 1D fandom ♥
(minns bara att det var slutet av oktober, haha) 23 okt, 2012 20:49 |
|
MonsterCookie
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! wolfstar deserved better. 23 okt, 2012 20:59 |
|
superman
Elev |
Skrivet av IamAK: superman - men jag har aldrig tidigare hört/sett något sånt här. oftast om ett par är ett par, då är det bara så... hur ofta säger andra "nej, allt är egentligen fake. den killen hatar att göra det här men han måste på grund av si och så... han är egentligen kär och ihop med sin killkompis", jag tycker bara att hela grejen är sjukt bisarr. andra rykten om att nån knarkar osv har man hört förut och det tycker jag på nåt sätt är mer "normalt". jag menar inte att om nu harry och louis skulle vara ihop så är deras sexualitet fel eller något sånt alls, men hela grejen om att personer försöker fösa ihop dom två, och tror att hans flickvän bara är där för att dölja förhållandet... det är enligt mig på en helt annan nivå. jag fattar vad du menar med allt, men jag tycker helt enkelt att är väldigt irriterande och knäppt... och det gör personerna som är inblandade också. förstår för övrigt inte varför så många verkar "emot" mig... jag menade som sagt inget elakt. i vissa tillfällen tycker jag att man borde kunna säga sin åsikt utan att det ska ses som hat, och när det gäller det här tycker jag att det är mer eller mindre sanning än åsikt. OCH JAG SÄGER INTE ATT MAN ÄR DUM I HUVUDET OM MAN SHIPPAR DOM, MAN FÅR SHIPPA SÅ MYCKET MAN VILL... men om man fattar att det är på skoj och man gör det för att man tycker att dom passar bra ihop t.ex. det är en helt annan sak att vara extrem och insistera på saker och ting som t.o.m louis säger inte är sant. man säger helt enkelt inte till en person vad den är och vad den tycker... man går liksom över en gräns då, och det är det jag blir sjukt irriterad på. Jag tycker inte att rykten är vanligare gör dem bättre att sprida. Så bisarrt är det ju inte, beardingsituationer är inte något okänt alls inom showbiz. Eftersom man knappt har fått se Louis med Eleanor, men har sett honom och Harry så mycket tillsammans kan jag förstå varför folk är mer benägna att shippa Larry. Det kanske kan ses som knäppt av vissa att engagera sig så mycket i någon annans liv, ja, men allt som kräver dedikation kan vinklas som knäppt. Till exempel stalkingaccounts på twitter, att campa ute i flera dagar för att få se dem, att lägga massvis med pengar på konsertbiljetter och musik och kläder osv. Jag tror att de inblandade tycker att det är ungefär lika knäppt att gråta över tröjor med deras ansikten på. Så jag ser din poäng, men jag håller inte med. Menar inte att sitta och skylla en massa på dig, ville bara ge dig min synvinkel lite, för om jag hade shippat Larry hardcore hade jag blivit ganska sårad om jag läste att du tyckte att alla som gör det är sjuka i huvudet. No hard feelings! 23 okt, 2012 21:32 |
|
IamAK
Elev |
superman - inte konstigt att man sett louis mycket mer med harry när dom är med i samma band, ett upptaget och känt band som jobbar tillsammans mycket. och när han väl är med eleanor vill dom nog ha en del privat tid. liksom okej... jag kan visst inte göra något åt om någon shippar larry hardcore, men jag kan som sagt slå vad om att det den personen verkligen tror på inte är sant. inget jag säger för att såra utan det är verklighet. och jag tycker det är skilland mellan att vara dedikerad genom att lägga en massa pengar osv på ett band och att tro sig veta att den personen inte egentligen är kär i sin flickvän och alla andra teorier dom har. det stör ju honom dessutom, vad för slags fan är man då egentligen om man försöker tvinga på honom något han själv säger är "bullshit"? ja det skulle kunna vara något han säger för att dölja det hela men varför inte bara tro på honom istället för att hitta på en massa historier? tänk när harry får en flickvän då? ska han också dölja deras förhållande ännu mer då eller? liksom, nej. tycker det är helt fel att blanda in sig sådär. så jag ser också din poäng, men håller inte med
23 okt, 2012 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen