@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon eller något har bitit mig på örat, men jag har fortfarande inte fått några spindelkrafter! Tekniskt sett borde du då kunna skjuta spindelnät ur ditt öra! 22 sep, 2012 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAH. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 sep, 2012 00:12 |
|
M4L13
Elev |
22 sep, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!
22 sep, 2012 00:38 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?! Varför vill du inte det? ._. 22 sep, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?! Varför vill du inte det? ._. För att... jag vet inte. Det känns så där, onödigt, haha. Jag trivs mer som Master of Death av någon anledning. 22 sep, 2012 00:43 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?! Varför vill du inte det? ._. För att... jag vet inte. Det känns så där, onödigt, haha. Jag trivs mer som Master of Death av någon anledning. Haha, vad underligt xD --- Nu måste någon förklara: Vart är alla mina kompisar när jag behöver dem? Finns det ingen lag som säger att minst en av dem alltid måste vara inloggad när jag behöver hjälp? >.< 22 sep, 2012 00:48 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?! VICTORIOUS! (säger hon som bara slåss mot det där satans trollet fortfarande) 22 sep, 2012 00:49 |
|
Obliviate_
Elev |
22 sep, 2012 00:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Luna.Lovegood Finns ingen sånn lag ;o Och nu sover nog dom flesta Set borde finnas ngt sånt om man läser lagboken ordentligt... Jag kan anmäla alla till Ingis och Clementin xD Jag är mest deppig, förvirrad och i stort behov av att prata med ngn jag litar på och som förstår ._. 22 sep, 2012 00:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen