Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7568 7569 7570 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Lavender.Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon eller något har bitit mig på örat, men jag har fortfarande inte fått några spindelkrafter!


Tekniskt sett borde du då kunna skjuta spindelnät ur ditt öra!

22 sep, 2012 00:10

Solkatten
Elev

Avatar




HAHAH. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 sep, 2012 00:12

M4L13
Elev

Avatar


kollar på truth or darevideosarna av danisnotonfire nd amazingphil :'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

22 sep, 2012 00:33

Borttagen

Avatar


Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!

22 sep, 2012 00:38

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!

Varför vill du inte det? ._.

22 sep, 2012 00:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!

Varför vill du inte det? ._.


För att... jag vet inte. Det känns så där, onödigt, haha.
Jag trivs mer som Master of Death av någon anledning.

22 sep, 2012 00:43

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!

Varför vill du inte det? ._.


För att... jag vet inte. Det känns så där, onödigt, haha.
Jag trivs mer som Master of Death av någon anledning.

Haha, vad underligt xD

---
Nu måste någon förklara: Vart är alla mina kompisar när jag behöver dem? Finns det ingen lag som säger att minst en av dem alltid måste vara inloggad när jag behöver hjälp? >.<

22 sep, 2012 00:48

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag börjar få ångest... bara några inlägg kvar som Master of Death. Och jag vill inte bli Master of Mugglis. GAAAH. WHAT TO DO?!


VICTORIOUS!
(säger hon som bara slåss mot det där satans trollet fortfarande)

22 sep, 2012 00:49

Obliviate_
Elev

Avatar


Luna.Lovegood Finns ingen sånn lag ;o

Och nu sover nog dom flesta Vad behöver du hjölp med?

22 sep, 2012 00:50

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Luna.Lovegood Finns ingen sånn lag ;o

Och nu sover nog dom flesta Vad behöver du hjölp med?

Set borde finnas ngt sånt om man läser lagboken ordentligt... Jag kan anmäla alla till Ingis och Clementin xD

Jag är mest deppig, förvirrad och i stort behov av att prata med ngn jag litar på och som förstår ._.

22 sep, 2012 00:53

1 2 3 ... 7568 7569 7570 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.