@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
21 sep, 2012 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst. Varför ska jag alltid misstolka varenda låt?! Nu misstolar jag LWWY också. -.-" Gah. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Någon eller något har bitit mig på örat, men jag har fortfarande inte fått några spindelkrafter!
21 sep, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Titta på en film med Edward Norton, smsa med en söt pojke, och läsa en bra bok under reklampauser. Jag håller på att bli frisk!
21 sep, 2012 23:45 |
|
Pixie
Elev |
neeej
jag skrev ett jättebra inlägg. som var långt. och alla skulle typ plussa. MEN då blev det nåt fel och en jättelång kod och skit och inget sparades. jag är jätteglad!
21 sep, 2012 23:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OJ! Det är tydligen fredag idag och lördag imorgon. Det var ju måndag igår? eeeh... så går det när man kämpar med samma arbetssyssla ett par dar mer än beräknat.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 sep, 2012 23:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu får ni anteckna här xD
Jag är helt galen på mig själv för tillfället. Jag vet inte vad jag har lust med eller inte, vad jag borde göra eller inte och vart jag ska ta vägen O_O Och så till på köpet är inte AlexZz inloggad så att hon kan hjälpa mig får ordning på saker och ting D: Alex måste komma och prata schackteorier med mig ju! xD 22 sep, 2012 00:00 |
|
Caius
Elev |
Åh, jag kom precis på vart historien ska gå. Hoppas att jag inte glömmer det när jag väl kommer igenom hela historien. Påminn mig om att glo på min historias titel och att tänka på huvudpersonen om jag inte kommer ihåg, ok?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 sep, 2012 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
asså jag vet inte om det är värst att ha engelsk text eller text för hörselskadade på en svensk film -.-
![]()
22 sep, 2012 00:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Min klocka visar 0:07. Bara för att jag gillar det
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 sep, 2012 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen