Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7566 7567 7568 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Varför är inte jag lika smal och snygg som alla andra så jag kan ha på mig vilka kläder som helst utan att känna mig fetare än vad jag är?

MUMS!

21 sep, 2012 23:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3


emoji? har hört talas om kaomoji men vad är emoji? Är det tyyyp kaomoji fast mer anpassat för sms/mejl? eeeh haha ....förvirrad


Om du googlar Emoji bilder förstår du ^-^

21 sep, 2012 23:18

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Varför är inte jag lika smal och snygg som alla andra så jag kan ha på mig vilka kläder som helst utan att känna mig fetare än vad jag är?

Men du är ju hur snygg som helst!
Ha på dig vad du vill! yolo!! c:

♏︎

21 sep, 2012 23:20

Cara Riddle
Elev

Avatar


Nu är frågan om jag skall se den svaga punkten eller hemligheten?? :p

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

21 sep, 2012 23:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3


emoji? har hört talas om kaomoji men vad är emoji? Är det tyyyp kaomoji fast mer anpassat för sms/mejl? eeeh haha ....förvirrad


Om du googlar Emoji bilder förstår du ^-^


fast jag frågade och hade hoppats på ett svar eftersom det internet jag sitter vid knappt orkar mugglarportalen och absolut inte google med bildfunktion

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 sep, 2012 23:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3


emoji? har hört talas om kaomoji men vad är emoji? Är det tyyyp kaomoji fast mer anpassat för sms/mejl? eeeh haha ....förvirrad


Om du googlar Emoji bilder förstår du ^-^


fast jag frågade och hade hoppats på ett svar eftersom det internet jag sitter vid knappt orkar mugglarportalen och absolut inte google med bildfunktion


Men det är vanliga smileysar, som dessa fast det finns väldigt många olika med djur och växter också.

21 sep, 2012 23:28

Katla
Elev

Avatar


jag kommer bara replaya sången en gång till... en.. gång.. till.. mkay

♏︎

21 sep, 2012 23:28

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ja men då förstår jag, logiskt ^^Tack Meeep

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 sep, 2012 23:29

Pixie
Elev

Avatar


Okej
en fb sida
som heter Harry styles
seriöst
åh

Harry styles
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-b.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F578373_366083300142408_161925358_n.jpg
Zayn & Lux

seiöst
zayn?
det är harry
borde inte sidan harry styles veta att det är harry styles???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 sep, 2012 23:32

Caius
Elev

Avatar


Ok, jag tänker ta mig modet till mig asap och försöka skicka in någon av mina historier till ett bokförlag.
Vet dock inte vilken historia som jag ska köra på... Den som jag började med under sommaren 2007 känns det som att det är för tidigt för - det är så sjukt mycket bearbetning av den pga att den är en av mina två längsta historier... Den första som jag baserade på en av mina drömmar under 2008 skulle jag kunna köra på, men det känns som att den är så "ohya, detta har vi sett och hört förr", så den ska nog bara få vara kvar som mitt eget minne efter min egen absoluta favoritdröm... Däremot den sista och senaste drömmen som jag drömde och valde att börja skriva ned... Den vore kanske något att försöka jobba vidare med, dock är den en såndär dröm som jag aldrig hann drömma klart (yapp, vi klagar på väckarklockan som förstörde det fina), så den har en början och en början av en mitt, men den har ingen mening eller innebörd efter det. Hmm... Vad svårt det blev...

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

21 sep, 2012 23:33

1 2 3 ... 7566 7567 7568 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.