@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
assååå
jag vet inte vad jag ska göra med pengarna asså 1. köpa bok till denise 2. shoppa (200 spänn..WELL 1 SAK) 3. GLASS!! 4. Spara 5. stoppa dom under kudden så drömmer jag nåt smart
21 sep, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Natti natti c:
21 sep, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
GOD NAtt
21 sep, 2012 22:49 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Laddaren till mobilen är helt puckad -.-"
21 sep, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!" Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. HAHAHA. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3
21 sep, 2012 23:07 |
|
Pixie
Elev |
Har hästsvans, det har jag inte haft på ett tag, känner mig lite som en blandning av en sporis, en hästtjej och en fjortis. Men det är såååå skönt att ha det i en hästsvans. Synd att jag är så ful i det haha
![]()
21 sep, 2012 23:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3 emoji? har hört talas om kaomoji men vad är emoji? Är det tyyyp kaomoji fast mer anpassat för sms/mejl? eeeh haha ....förvirrad ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 sep, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Kaltxì, oel ngati kameie
21 sep, 2012 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen