Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7565 7566 7567 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


assååå

jag vet inte vad jag ska göra med pengarna
asså

1. köpa bok till denise
2. shoppa (200 spänn..WELL 1 SAK)
3. GLASS!!
4. Spara
5. stoppa dom under kudden så drömmer jag nåt smart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 sep, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av joel9324:
Godnatt
Natti natti c:

21 sep, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


GOD NAtt

21 sep, 2012 22:49

Pixie
Elev

Avatar


JAG HAR FÖRBESTÄLLT TAKE ME HOME LIMITED YEARBOOK EDITION.

AHAHAHAH glad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 sep, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Laddaren till mobilen är helt puckad -.-"

21 sep, 2012 22:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!"

Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss.


HAHAHA. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 sep, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3

21 sep, 2012 23:07

Pixie
Elev

Avatar

+1


Har hästsvans, det har jag inte haft på ett tag, känner mig lite som en blandning av en sporis, en hästtjej och en fjortis. Men det är såååå skönt att ha det i en hästsvans. Synd att jag är så ful i det haha
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstream3.gifyo.com%2Fpictures%2F334%2Flarge%2Fb7baff76ce263d5310dcac8597b49e70-908004783.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 sep, 2012 23:08

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hörrni! Uppdatera era iphones/ipads till iOS 6.0. Man får nya fina emoji-smileysar :'3


emoji? har hört talas om kaomoji men vad är emoji? Är det tyyyp kaomoji fast mer anpassat för sms/mejl? eeeh haha ....förvirrad

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 sep, 2012 23:15

Borttagen

Avatar


Kaltxì, oel ngati kameie

21 sep, 2012 23:16

1 2 3 ... 7565 7566 7567 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.