@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!" Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. HAHAHAHA XD "MISSFOSTER!"XD
21 sep, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!" Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. Herregud XD Varför har jag inga fler tummar att ge just idag? XD Hahahhaha dog också! Haha :'3 21 sep, 2012 21:50 |
|
LolFeelings
Elev |
När jag skulle stänga av Portal via att högerklicka på den i aktivitetsfältet så stod det det vanliga "Kryssa ned fönstret", något annat och så var det skumt att det stod "hl2" med Half-Life-tecknet fastän jag inte har något i HL-serien.
Alltså, va? Half-Life 2 är ju inte ens med i The Orange Box (även fast jag köpte Portal separat).
21 sep, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Oh, glädjen som uppstår när man har slutat titta på Criminal Minds och hör "Nu ska Ed Norton försöka reda upp allt i sitt liv"
Ibland är det bra att ha tv 21 sep, 2012 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, älskar Pixie's signatur. ♥ Varenda gång jag ska scrolla ner en sida så fastnar jag alltid vid den. Vadå kär? *tittar bort*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
En låt som jag verkligen blir pigg och glad av är La Seine - Vanessa Paradis
Jag vet inte varför men jag har alltid lust att hoppa runt i huset och sjunga med xD 21 sep, 2012 22:05 |
|
Tvilling
Elev |
kind of tired
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Borttagen: Gud vad hemskt men ändå kan jag inte sluta garva! *Erika, psykopaten* Förstår dig, garva sönder när jag såg bilden ;D Barnet ser ju helt psykskadad ut dessutom! Nu är jag sådär elak igen Schysst... xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 22:06 |
|
Tvilling
Elev |
22:22
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 22:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Åh, älskar Pixie's signatur. ♥ Varenda gång jag ska scrolla ner en sida så fastnar jag alltid vid den. Vadå kär? *tittar bort* åh jag som tänkte ändra.. men jag var osäker, och jag är också kär hihi den får duga ett tag till
21 sep, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen