@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart är Moa på TVn asdf jkl ♥
21 sep, 2012 21:20 |
|
Tvilling
Elev |
försöker desperat komma på ett bloggnamn x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 21:21 |
|
LolFeelings
Elev |
Enligt ett test är min lillasyster Ravenclaw.
...eh, va? Ska jag lita på det testet längre? EDIT: OKEJ, NU ÄR JAG HUFFLEPUFF ENLIGT DET TESTET, MED GRYFFINDOR SOM TVÅA. JAG ÄR SLYTHERCLAW? Det testet gör jag nog aldrig om.
21 sep, 2012 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-21 kl. 21:40
|
|
jedward lover <3
Elev |
jag sitter vid mugglis och har lite ont i magen
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 21 sep, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!"
Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. 21 sep, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
En CCC-kväll ♥
Cookies, Coca-Cola & Criminal Minds 21 sep, 2012 21:37 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Solkatten: Läskigt. o.o xD http://logs.omegle.com/f495b12 Freja - En gång fick jag 10 tummar på en dag! En gång fick jag 27 på en dag när jag gjorde en komplimangbomb Everything is Dramione and nothing hurts. 21 sep, 2012 21:40 |
|
jedward lover <3
Elev |
om man köper en fisk får man en påse
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 21 sep, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!" Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. Herregud XD Varför har jag inga fler tummar att ge just idag? XD 21 sep, 2012 21:47 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Måste berätta en rolig sak som hände på HKK igår. Vi skulle göra raggmunk och då fick jag ett ägg som knäckte som hade två äggulor som satt ihop med varann. Och då såg våran hemkunskapslärare och sa "Kom allihopa! Kom! Kolla! Missfoster! MISSFOSTER!" Och jag och min kompis som jag arbetade med höll på att skratta ihjäl oss. Herregud XD Varför har jag inga fler tummar att ge just idag? XD Hahahhaha dog också! 21 sep, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen