@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oh! Då vet jag! Jag ska kontakta min kung och fråga om Marsipaner, och så ska jag skicka Lejonkungen till yttre rymden! :' 21 sep, 2012 21:02 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Fenrir: lyssnar på linnea henriksson, snackar med robin på skype och dricker te JAG TÄNKTE NYSS PÅ HENNE! ![]()
21 sep, 2012 21:02 |
|
Fenrir
Elev |
idag i omklädningsrummet så satt jag och tänkte "men åååh var är moah?"
så sa min bästavän: va? jag svarade: va, jag har inte sagt nåt. och hon sa: det lät precis som att du sa något. då sa jag: vad sa jag då? så svarade hon: "var är moah?" hon typ dog när jag berättade att jag hade tänkt det. och jag svär, jag hade inte sagt det högt. sjukt konstigt♥
21 sep, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh! Då vet jag! Jag ska kontakta min kung och fråga om Marsipaner, och så ska jag skicka Lejonkungen till yttre rymden! :' JAA! Det ska bli ett sant nöje :'D 21 sep, 2012 21:03 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Fenrir: lyssnar på linnea henriksson, snackar med robin på skype och dricker te JAG TÄNKTE NYSS PÅ HENNE! HAHA
21 sep, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh! Då vet jag! Jag ska kontakta min kung och fråga om Marsipaner, och så ska jag skicka Lejonkungen till yttre rymden! :' JAA! Det ska bli ett sant nöje :'D Förvänta dig ett besök imorgon kväll i sådana fall :' 21 sep, 2012 21:04 |
|
Lavender.Brown
Elev |
YOU KNOW IT'S TRUUUE, EVERYTHING I DOOOOO, I DO IT FOR YOOOOOOU.
*grinar högt och sjunger med samtidigt nu när jag är ensam hemma* 21 sep, 2012 21:08 |
|
baramin
Elev |
Ser på Niceville på engelskan. Skulle mycket väl kunna brista ut i gråt efter varje scen om klassrummet inte varit fyllt med "IN YA FAC NIGGAH."
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 sep, 2012 21:09 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av baramin: Ser på Niceville på engelskan. Skulle mycket väl kunna brista ut i gråt efter varje scen om klassrummet inte varit fyllt med "IN YA FAC NIGGAH." Åhhh den filmen alltså 21 sep, 2012 21:12 |
|
Fenrir
Elev |
sitter och lyssnar på när mina kompisar sitter och äter flingor, popcorn och (tydligen, enligt robin) luft.
21 sep, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen