@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lavender.Brown
Elev |
|
|
Borttagen
|
träffade en kompis idag som jag inte träffat på ett halvår
21 sep, 2012 20:30 |
|
Pixie
Elev |
Eftersom min mobil dog kommer jag gilla och kommentera bilder på Webstagram
Så ni vet att jag inte är död
21 sep, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Borttagen: Gud vad hemskt men ändå kan jag inte sluta garva! *Erika, psykopaten* Förstår dig, garva sönder när jag såg bilden ;D 21 sep, 2012 20:41 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Borttagen: Gud vad hemskt men ändå kan jag inte sluta garva! *Erika, psykopaten* Förstår dig, garva sönder när jag såg bilden ;D Barnet ser ju helt psykskadad ut dessutom! Nu är jag sådär elak igen 21 sep, 2012 20:42 |
|
M4L13
Elev |
datonepersonilike skrek "TREVLIG HELG MALIE!!!!" idag, och jag bah "ok, desamma..." but inside i wus like "WELL, HOPE I WILL, BUT DONTCHA WANNA JOIN ME?!!?!??! EHEHEHJTGHJTRLFD XKJFD ILOVEYOUCOMEWITHMEWHYAMISOAGLYANDAWKWARDANDALWAYSHIGHWÄEH"
det var så åh. i don't even gah.
21 sep, 2012 20:53 |
|
Tuggrus
Elev |
NYYY SIGNATUR!
MUMS! 21 sep, 2012 20:56 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 sep, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Borttagen: Gud vad hemskt men ändå kan jag inte sluta garva! *Erika, psykopaten* Förstår dig, garva sönder när jag såg bilden ;D Barnet ser ju helt psykskadad ut dessutom! Nu är jag sådär elak igen Men ärligt,det gör faktiskt det 21 sep, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Jag föreslår att Ers Höghet aka InspiredPsycho ska kolla in var jag bor
21 sep, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen