@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
21 sep, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
OMG vad jag blir GLAD TOVE!!
DU ÄR ÅZUM! 21 sep, 2012 20:10 |
|
baramin
Elev |
Kom tio minuter sent till bildlektionen(note: sist jag kom för sent var ca 2 minuter för flera år sedan) och läraren skrev inte upp på Schoolsoft. SUCCESS. Det låter som att jag är värsta "åh tihi jag är badass" men grejen är att det är jag inte alls, var livrädd för hur mina föräldrar skulle reagera haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 sep, 2012 20:11 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 20:11 |
|
Conflate
Elev |
21 sep, 2012 20:12 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 20:13 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag ska starta en bokklubb i Uppsala, aaa det ska jag!
MUMS! 21 sep, 2012 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
chips är väldigt gott.
21 sep, 2012 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: chips är väldigt gott. You don't say?! *** Ska se på film nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen