Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Kintsugi, :OOO
OMR DU BARA... SÅÅ FIIIN OCH JAG ÄR BARA SÅ KÄR I DEN SISTA BILDEN! SO BEATIFUL DEAR ♥ onlyoliviaa, DITT UTSEENDE DÖDAR! ASSÅ, SJUKT SÖT DU ÄR, BYT UTSEENDE MED MIG SNÄLLA! ♥
13 aug, 2012 12:07 |
|
EmahS
Elev |
13 aug, 2012 12:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Dante: Bra bilder där Kintsugi! Kan väl passa på att ge er en på mig med, något år gammal i och för sig, men ändå! ![]() Merci! ^_^ Oooooh jag ser dig leee! Skrivet av Borttagen: Kintsugi: herregud :O du är helt fantastiskt vacker! may I marry you? OJAAA, GIFTEMÅL IT IS! (Tack ska du ha! Skrivet av HannaPanna: Kintsugi, :OOO OMR DU BARA... SÅÅ FIIIN OCH JAG ÄR BARA SÅ KÄR I DEN SISTA BILDEN! SO BEATIFUL DEAR ♥ THANKS!!! ♥ Vad fin du är ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 aug, 2012 15:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
NOOO WAY! Haha jag orkar inte med att folk är så där viga, jag kan inte ens ha mina ben i 90 grader. 13 aug, 2012 15:22 |
|
Hp Luna
Elev |
13 aug, 2012 15:27 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: NOOO WAY! Haha jag orkar inte med att folk är så där viga, jag kan inte ens ha mina ben i 90 grader. Inte jag heller för två år sedan... ♥
13 aug, 2012 15:53 |
|
Ginny00
Elev |
13 aug, 2012 16:07 |
|
Freedompenmen
Elev |
13 aug, 2012 16:10 |
|
Ginny00
Elev |
Nononono. Men tack c: 13 aug, 2012 16:10 |
|
whirlwinds
Elev |
13 aug, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen