Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har inte lyssnat så mycket på någon av dem men jag tror jag säger Kent för en av mina favoritlåtar är med dem
3 apr, 2014 12:11 |
|
Jojo00
Elev |
Coldplay lätt. De har så sjukt bra låtar.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 3 apr, 2014 12:16 |
|
Torazu
Elev |
3 apr, 2014 12:37 |
|
Borttagen
|
Lyssnar inte så mycket på någon av dem, men Coldplay tror jag ^^
3 apr, 2014 15:48 |
|
MissFniss
Elev |
3 apr, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
Lätt Coldplay.
Även om jag inte är något stort fan av Coldplay heller så tycker jag de låter ungefär 1000 gånger bättre än Kent 3 apr, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
Coldplay
4 apr, 2014 06:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Coldplay, mest för att jag lyssnat mer på Coldplay än Kent. Mycket möjligt att en Kent-låt dock skulle anses vara bättre idag, men Kent står lite tillsammans i hörnan med Hellström. Och jag lyssnar inte på Hellström.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 apr, 2014 07:19 |
|
ikka
Elev |
Kent! Gillar dock Coldplay också, men jag har en såndär Kentperiod nu, så atteh. La Belle Epoque ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 apr, 2014 09:57 |
|
MizzNina
Elev |
Kent. Har, såvitt jag vet, aldrig hört Coldplay.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 apr, 2014 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen