One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av scarhead: hej jag har en one direction tumblr http://savedstyles.tumblr.com follow me bye me gusta 21 okt, 2012 16:01 |
|
Pixie
Elev |
21 okt, 2012 16:02 |
|
Annispop
Elev |
21 okt, 2012 16:51 |
|
J00KERN
Elev |
"Danielle PeazER, Eleanor CaldER, Hannah WalkER.. who says I don't have a chance? I'm a DirectionER."
![]()
21 okt, 2012 21:54 |
|
M4L13
Elev |
22 okt, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Love 1D!
Jag tycker att Stole my Heart,Gotta be you och Live While We're young ar bast! 22 okt, 2012 17:31 |
|
Neeyum
Elev |
alltså ahhhh jag blir så irriterad på att alla fortfarande ska hacka på honom efter att han dejtade caroline, som var 32, inte 78, vilket för övrigt var enda gången han har dejtat någon så gammal. dessutom har han haft flera flickvänner i hans ålder what happened with emma ostilly liksom STFU inget mot dig malie 22 okt, 2012 17:35 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Neeyum: alltså ahhhh jag blir så irriterad på att alla fortfarande ska hacka på honom efter att han dejtade caroline, som var 32, inte 78, vilket för övrigt var enda gången han har dejtat någon så gammal. dessutom har han haft flera flickvänner i hans ålder what happened with emma ostilly liksom STFU inget mot dig malie well yeah, agreed. asså, han dejtade caroline flack jao, but WHO THE FUCK CAAAAARES!?!?!?!! inte så att hon skulle våldta honom eller nåt ._. det var typ vissa fans som ska vara "protectiv" och tror att dom har honom helt för sig själva, och då börjar dom säga att harry gillar kvinnor som är 3746899863380342 år gamla och åh. pfft.
22 okt, 2012 17:43 |
|
Pixie
Elev |
22 okt, 2012 17:46 |
|
adliitam
Elev |
Jag kan inte gå och lägga mig, för idag har jag insett att 1D är helt underbara,,,,,har suttit och kollat på videor på youtube med intervjuer och massa med dom i 3 timmar nu!! Och nu behöver jag fan hjälp, jag ligger ju svin mycket efter alla!!
VAD HAR JAG MISSAT? VILKA LÅTAR MÅSTE JAG LYSSNA PÅ? HAR DOM NÅN FILM/BOK (TYP SOM BIEBER FILMEN?) INSIDE FAKTA OM DOM!!! GIVE ME förlåt människor att jag skriver med stora bokstäver, men jag är trött och över hyper...me ber om ursäkt... I NEEEEEEEEEEEEED HELP. ![]() ![]()
23 okt, 2012 04:17 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen