@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av EMELESEL: Li var med och sjöng på första passet, men hon hade en jättemegaskitstorförkylning och åkte hem efter första passet. :c Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: HARRY POTTER ♥♥♥♥WOOP WOOP, VIDEOS FRÅN POTTERMÄSSAN, WOOP WOOP Den svenska kortnosingen Vi ska flyga Ett litet ägg Peskipiksi Polkanomi Harry Potter Det fenomenala trollkarlstricket :3 Woop woop! jag hann inte höra den under sista passet jag var på, men jag hade säkert suttit och grinat under den så kanske lika bra ehem MEEEN DET ÄR JU LI SOM SKA SJUNGA DEN :C Jahaa c; 21 sep, 2012 17:34 |
|
LolFeelings
Elev |
När jag var på väg hem från bussen igår såg jag en typ 5-åring och en 3-åring, vad det såg ut som, som gick helt ensamma och 5-åringen paratade i telefon (en touch-mobil)
Vad fan är det för fel på föräldrar numera?
21 sep, 2012 17:41 |
|
EmahS
Elev |
21 sep, 2012 17:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG SKRIVER EN BRITTANA ONE SHOT PÅ SVENSKA PÅ PAPPER OCH DET HAR ALDRIG GÅTT SÅHÄR BRA BUT FEELS FEELS FEELS Lägg ut den här sedan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 17:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Tyvärr tycker mina föräldrar inte som jag (kanske inte så konstigt). Men nu får jag ingen veckopeng för det Haha va? Seriöst? För att du inte gjort din läxa? Gör den nu då Jag har gjort den nu, men mina föräldrar är endå sura Får du fortfarande inte din veckopeng? Har inte frågat än, men jag gissar att jag får det när mamma och pappa kommer hem 21 sep, 2012 17:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Har köpt en ny stiftpenna idag och en bläckpenna med sudd så man kan sudda ut bläcket (notera att bläcket är orange)
Hihi.. MUMS! 21 sep, 2012 18:00 |
|
Tvilling
Elev |
Har vart ute och fotat lite i skogen
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 18:02 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
21 sep, 2012 18:02 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tänker på städerskor. Undra vad deras s.k. drömjobb är egentligen. Ingens drömjobb är väl egentligen att städa rum? o.o Eller sådana som rensar skorstenar, avlopp etc. x'D Skit jobb. (<- You get it?)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Det är jättekul att köra fyrhjuling på potatis åkrar (när mabn tagit up den såklart, potatisen altså). <SKa ringa pappa och fråga om jag får köra lite
21 sep, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen