@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vafan!? Liksom... kidnappare? mördare? (jag antar att man inte överlever om man är nergrävd i jorden). sjukt Det låt u jätehemskt!½ Googlade lite och det här kom up: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15474711.ab delviss Stackarn, nä nu tycker man ju synd om henne 21 sep, 2012 17:12 |
|
Freja
Elev |
Mamma: "Nu har du väl suttit för länge vid datorn?"
Jag: *sätter mig vid mobilen istället* Everything is Dramione and nothing hurts. 21 sep, 2012 17:15 |
|
Fenrir
Elev |
21 sep, 2012 17:16 |
|
joel9324
Elev |
21 sep, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
WOOP WOOP, VIDEOS FRÅN POTTERMÄSSAN, WOOP WOOP
Den svenska kortnosingen Vi ska flyga Ett litet ägg Peskipiksi Polkanomi Harry Potter Det fenomenala trollkarlstricket :3 Woop woop! 21 sep, 2012 17:25 |
|
me.
Elev |
jag älskar rosa elefanter
jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanterjag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter jag älskar rosa elefanter 21 sep, 2012 17:26 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HARRY POTTER ♥♥♥♥WOOP WOOP, VIDEOS FRÅN POTTERMÄSSAN, WOOP WOOP Den svenska kortnosingen Vi ska flyga Ett litet ägg Peskipiksi Polkanomi Harry Potter Det fenomenala trollkarlstricket :3 Woop woop! jag hann inte höra den under sista passet jag var på, men jag hade säkert suttit och grinat under den så kanske lika bra ehem 21 sep, 2012 17:26 |
|
EmahS
Elev |
Satan så rädd jag blev.
Vi skulle elda i kakelugnen, och helt plötsligt så bara ryker det! Ut med veden (som tur var knappt brann än) och spraya vatten på tidningspappret. och öppna fönster. Antagligen helt stopp pga idiotiska fåglar. >.< Tänk om det hade börjat brinna någonstans på riktigt? Det räcker att våra grannars hus brann ner för några år sedan.
21 sep, 2012 17:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: HARRY POTTER ♥♥♥♥WOOP WOOP, VIDEOS FRÅN POTTERMÄSSAN, WOOP WOOP Den svenska kortnosingen Vi ska flyga Ett litet ägg Peskipiksi Polkanomi Harry Potter Det fenomenala trollkarlstricket :3 Woop woop! jag hann inte höra den under sista passet jag var på, men jag hade säkert suttit och grinat under den så kanske lika bra ehem MEEEN DET ÄR JU LI SOM SKA SJUNGA DEN :C 21 sep, 2012 17:29 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av EMELESEL: Li var med och sjöng på första passet, men hon hade en jättemegaskitstorförkylning och åkte hem efter första passet. :cSkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: HARRY POTTER ♥♥♥♥WOOP WOOP, VIDEOS FRÅN POTTERMÄSSAN, WOOP WOOP Den svenska kortnosingen Vi ska flyga Ett litet ägg Peskipiksi Polkanomi Harry Potter Det fenomenala trollkarlstricket :3 Woop woop! jag hann inte höra den under sista passet jag var på, men jag hade säkert suttit och grinat under den så kanske lika bra ehem MEEEN DET ÄR JU LI SOM SKA SJUNGA DEN :C 21 sep, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen