Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7552 7553 7554 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Lavender.Brown ALLTSÅ OMG DIN SIGNATUR :'D


Vilken av dom? ;D


Typ alla


Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥

tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :'

21 sep, 2012 16:39

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Lavender.Brown ALLTSÅ OMG DIN SIGNATUR :'D


Vilken av dom? ;D


Typ alla


Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥

tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :'


Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;>

21 sep, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Varför ska jag vara så känslig idag? Har nog lyckats uppleva alla möjliga känslor som finns.

21 sep, 2012 16:40

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Lavender.Brown ALLTSÅ OMG DIN SIGNATUR :'D


Vilken av dom? ;D


Typ alla


Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥

tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :'


Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;>

Jag kan också vara löjligt besatt av henne Har träffat henne två gånger och hon har signerat en bild som jag tog med henne, aaah, minnen. ♥

21 sep, 2012 16:41

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Lavender.Brown ALLTSÅ OMG DIN SIGNATUR :'D


Vilken av dom? ;D


Typ alla


Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥

tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :'


Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;>

Hehehe jag typ skrev om henne nyss^^
@EMELESEL

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

21 sep, 2012 16:41

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Lavender.Brown:
Skrivet av LunaLovegood1:
Lavender.Brown ALLTSÅ OMG DIN SIGNATUR :'D


Vilken av dom? ;D


Typ alla


Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥

tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :'


Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;>

Jag kan också vara löjligt besatt av henne Har träffat henne två gånger och hon har signerat en bild som jag tog med henne, aaah, minnen. ♥


Lyckost!!! ♥ Fick en bild med henne och fick bild signerad också :>

21 sep, 2012 16:43

Solkatten
Elev

Avatar


Vill börja skriva NU! Men vet inte hur jag ska börja. -.- Fan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 sep, 2012 16:45

EMELESEL
Elev

Avatar


hello I just have to say i love LunaLovegood1 bye.
and yes I`ve said that for no reason. i`m just impulsive.

21 sep, 2012 16:46

Dramione99
Elev

Avatar


Jag sitter och lyssnar på när Erica Potter sjunger!! Det låter bra!!!!! "Hurry Dumbledooore!!"

21 sep, 2012 16:47

Borttagen

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F561086_159666600823774_1516151549_n.jpg
...Eh..okej...

21 sep, 2012 16:49

1 2 3 ... 7552 7553 7554 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.