@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Lavender.Brown: Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥ tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :' 21 sep, 2012 16:39 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lavender.Brown: Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥ tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :' Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;> 21 sep, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Varför ska jag vara så känslig idag? Har nog lyckats uppleva alla möjliga känslor som finns.
21 sep, 2012 16:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lavender.Brown: Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥ tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :' Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;> Jag kan också vara löjligt besatt av henne 21 sep, 2012 16:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lavender.Brown: Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥ tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :' Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;> Hehehe jag typ skrev om henne nyss^^ @EMELESEL
21 sep, 2012 16:41 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lavender.Brown: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lavender.Brown: Yaaaaay! Beskriver allt som jag älskar i stort sett, hahaha ♥ tycker enormt mycket om Molly Sandén i din signatur! Hon är så sjukt bra :' Alltså.... jag har inga ord att beskriva henne! Dessutom träffade jag henne irl på en Tv-inspelning för någon månad sedan, dog xD Blir ofta lätt mobbad för mig besatthet av henne då jag är rätt... gammal ;> Jag kan också vara löjligt besatt av henne Lyckost!!! ♥ Fick en bild med henne och fick bild signerad också :> 21 sep, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Vill börja skriva NU! Men vet inte hur jag ska börja. -.- Fan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 16:45 |
|
EMELESEL
Elev |
hello I just have to say i love LunaLovegood1 bye.
and yes I`ve said that for no reason. i`m just impulsive. 21 sep, 2012 16:46 |
|
Dramione99
Elev |
Jag sitter och lyssnar på när Erica Potter sjunger!! Det låter bra!!!!! "Hurry Dumbledooore!!"
21 sep, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen