@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ska rita nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 15:30 |
|
Tvilling
Elev |
Försöker skriva ... dikter. And it dosen't work very well.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 15:43 |
|
Celebikai
Elev |
åt nyss milka-choklad, smakar som euroshopper-chocklad. fast 5 kr dyrare och finare förpackning.
rätt så kul att äta den ändå, får flashbacks till frankrike 2008 (eller var det tyskland jag köpte den, idk) (eller var det 2007 jag åkte dit?????) ![]()
21 sep, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
TROLLKARLSTRICKET FRÅN POTTERMÄSSAN ♥ http://www.youtube.com/watch?v=zhYkSX3Bg4Y&feature=related
21 sep, 2012 15:54 |
|
M4L13
Elev |
idag på spanskan när jag ochh Katla was just being cool och jag hade lagt mina glasögpn på bänken bakom, där två killar i våran klass sitter, så tog en av dem mina glasögon och bad mig göra en blixt i pannan på honom med en whiteboardpenna, och sen lekte han att han var harry potter. det var kul.
"Jag vet Hermione, Dobby och Gingerboy." och nu ska jag skala potatis, heh c:
21 sep, 2012 15:59 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: idag på spanskan när jag ochh Katla was just being cool och jag hade lagt mina glasögpn på bänken bakom, där två killar i våran klass sitter, så tog en av dem mina glasögon och bad mig göra en blixt i pannan på honom med en whiteboardpenna, och sen lekte han att han var harry potter. det var kul. "Jag vet Hermione, Dobby och Gingerboy." och nu ska jag skala potatis, heh c: GINGERBOY!! ♏︎ 21 sep, 2012 16:14 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: idag på spanskan när jag ochh Katla was just being cool och jag hade lagt mina glasögpn på bänken bakom, där två killar i våran klass sitter, så tog en av dem mina glasögon och bad mig göra en blixt i pannan på honom med en whiteboardpenna, och sen lekte han att han var harry potter. det var kul. "Jag vet Hermione, Dobby och Gingerboy." och nu ska jag skala potatis, heh c: GINGERBOY!! GINGERBOY OCH DOBBY ÄR ROLIG. OCH BRO AWHYEAH
21 sep, 2012 16:18 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Gott c:
Har gjort chokladbollar, och mamma ska baka rabarberpaj 21 sep, 2012 16:21 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Fick veta att min engelskvikare har träffat självaste JK ROWLING!!!!! ÅÅ, blev helt hyper när jag fick reds på det! Måste ta ett snack med honom på måndag. Han har träffat Daniel Radcliffe och Emma Watson också^^
Tegelsten, vi får be honom ta med Jo till skolan! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 21 sep, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen