@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vilka andra?Seriöst! Vill höra de andra låtarna nu också! 21 sep, 2012 15:01 |
|
Tvilling
Elev |
Oboy + grädde + kladdkaka + nutella = kärlek
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 sep, 2012 15:03 |
|
Solkatten
Elev |
Ungefär hur mycket kostar ett drakägg?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det för minst 75, I think, det för mest 100 ^^Ungefär hur mycket kostar ett drakägg? 21 sep, 2012 15:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ungefär hur mycket kostar ett drakägg? De kostar mellan 70-100 galleoner beroende på vilken sort
21 sep, 2012 15:04 |
|
Solkatten
Elev |
Sparar pengar till en Åskvigg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Jag också
Har typ 445 g och 7 siklar... Det här kommer gå... *host* fort... 21 sep, 2012 15:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vilka andra? Seriöst! Vill höra de andra låtarna nu också! De i 1D's nya album. ♥ ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2012 15:12 |
|
EmahS
Elev |
haha p-vakten på jobbet är så jäkla rolig.
han frågade precis om vi ses imorgon, och jag bara.. ehh? "Ska du inte ner till stan och parkera?, vi behöver fler kunder vet du!" haha. jag ska faktiskt till stan. men jag betalar alltid. och 10 kr för ett dygn är fan inte att klaga på men jisses hans lycka om han skulle bötfälla någon på jobbet.
21 sep, 2012 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen