Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 19:19 |
|
Borttagen
|
Tejp över vattenkranen för min pappa dricker inte kaffe och det är främst honom jag vill lura. x3
1 apr, 2014 19:20
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 2 kl. 07:54
|
|
Chaemy
Elev |
Tejp över vattenkranen lätt!! Man förstör ju drickan om man saltar den. Dålig stil om man får säga det själv
1 apr, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
Asså aprilskämt tycker jag inte är så direkt roliga längre, brukar inte längre aprilskämta nån men bland de bästa som ha gjorts och funnits sen dess så är tejp över vattenkranen bättre
1 apr, 2014 22:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
tejp över vattenkranen var ju alltid ett roligt trick
salt i kaffet? jag har tydligen inte busat tillräckligt mycket :o ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 apr, 2014 07:36 |
|
LIA15
Elev |
Salt i kaffet! Jag har alltid ogillat när folk sätter tejp över vattenkranen.
3 apr, 2014 08:12 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är inte så mycket för såna här bus eftersom de mest är rätt dryga, men om jag ändå ska välja nåt av dem så får det bli tejp över kranen. Den som utsätts lär bli blöt vilket som (eftersom de flesta reagerar så starkt på smaken att kaffet sprutar ur munnen), men kaffe är betydligt jobbigare att få på kläderna än vatten. Dessutom är jag i allmänhet mer kritisk till att förstöra mat/dryck.
Resultat i frågan "tejp över kranen eller salt i kaffet?": 11-4 till tejp över kranen! Obs! Ny fråga i första inlägget! 3 apr, 2014 10:16 |
|
Solkatten
Elev |
Har typ aldrig lyssnat på Kent - kommer inte ihåg någon låt iaf - men är inget stort fan av Coldplay men jag säger Coldplay då jag tycker om Viva La Vida.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2014 11:03 |
|
Elma00
Elev |
3 apr, 2014 11:20 |
|
Borttagen
|
Kent!!!!
3 apr, 2014 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen