@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
21 sep, 2012 14:46 |
|
scarhead
Lärare |
Jag hade på mig min Gryffindor-halsduk i skolan idag, för det är så kallt. Mina klasskompisar påpekade det och en kille i paralellklassen frågade mig ''Haru Harry Potter halsduken?''. ♥♥♥♥
Jag kanske är det största potterheadet i årskursen, men folk vet vad de pratar om ändå! 21 sep, 2012 14:49 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhh, jag vill också ha chokladgrodor!! Hur gjorde du dem, btw? NU ÄR MINA CHOKLADBOLLAR KLARA! De blev jättegoda 21 sep, 2012 14:49 |
|
Shaunee
Elev |
Min franskalärare var fast med sin klass på nåt ställe så jag och fyra andra tjejer (vår klass har m-språk på en annan skola) fick sluta ca 1 timme före alla andra! Yey!
21 sep, 2012 14:49 |
|
Solkatten
Elev |
Känner för att rita. Ska nog göra det snart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 14:52 |
|
scarhead
Lärare |
Har behov av att rita men har ingen bra blyerts )':
edit: FOUND ONE ... nu ska jag låta idéerna komma till mig 21 sep, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Jag skrev chokladbollar, men dock vet jag hur man gör chokladgrodor också Skrivet av Borttagen: Åhh, jag vill också ha chokladgrodor!! Hur gjorde du dem, btw? NU ÄR MINA CHOKLADBOLLAR KLARA! De blev jättegoda Du smälter choklad (spelar ingen roll om den är mörk, ljus, vit) och lägger den smälta chokladen i en grod-form och så låter du den stelna Har inte gjort det än... Men det är bara en tidsfråga 21 sep, 2012 14:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Och eftersom alla pratar vad de måste göra så kan jag avslöja att jag är typ så sugen på att skriva om något jag vet inte vad.
~~~~ Hej. Jag har tråkigt och vill skriva. Snela jelp mej och komm på nogott at skrivva omm. Hejdå.
21 sep, 2012 14:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree: Jag skrev chokladbollar, men dock vet jag hur man gör chokladgrodor också Skrivet av Borttagen: Åhh, jag vill också ha chokladgrodor!! Hur gjorde du dem, btw? NU ÄR MINA CHOKLADBOLLAR KLARA! De blev jättegoda Du smälter choklad (spelar ingen roll om den är mörk, ljus, vit) och lägger den smälta chokladen i en grod-form och så låter du den stelna Har inte gjort det än... Men det är bara en tidsfråga quote]Ojdå, jag läste fel, haha Men chokladbollar är också grymt goda, brukar alltid göra dem inför kalas och sånt 21 sep, 2012 14:56 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst! Vill höra de andra låtarna nu också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen