@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: VAD GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dagens lunch: Kycklingfilé och ris. 21 sep, 2012 11:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Tuggrus: Dagens lunch: Kycklingfilé och ris. om nom nom nom gud vad gott vill också ha :c without something there is no nothing 21 sep, 2012 11:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja snart skall jag äta frukost, sen skall jag duscha och sen till stallet
![]()
21 sep, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag vill också rida!Ja snart skall jag äta frukost, sen skall jag duscha och sen till stallet Dock har jag slutat på min ridskola för att kunna fortsätta med dansen, men ändå xD 21 sep, 2012 12:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rida är det bästa som finns Skrivet av Cara Riddle: Jag vill också rida!Ja snart skall jag äta frukost, sen skall jag duscha och sen till stallet Dock har jag slutat på min ridskola för att kunna fortsätta med dansen, men ändå xD ![]()
21 sep, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Har du en egen häst?!?! Skrivet av Borttagen: Rida är det bästa som finns Skrivet av Cara Riddle: Jag vill också rida!Ja snart skall jag äta frukost, sen skall jag duscha och sen till stallet Dock har jag slutat på min ridskola för att kunna fortsätta med dansen, men ändå xD Alltså, känns som om jag vet det redan, men ja... XD Vad heter hon/han? 21 sep, 2012 12:07 |
|
ginnyw123
Elev |
21 sep, 2012 12:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: japp det har jag ^^ vi äger sex hästar var av en är bara min Skrivet av Cara Riddle: Har du en egen häst?!?! Skrivet av Borttagen: Rida är det bästa som finns Skrivet av Cara Riddle: Jag vill också rida!Ja snart skall jag äta frukost, sen skall jag duscha och sen till stallet Dock har jag slutat på min ridskola för att kunna fortsätta med dansen, men ändå xD Alltså, känns som om jag vet det redan, men ja... XD Vad heter hon/han? hon heter miss tugg gunsmoke på pappret men jag kallar henne Ballerina ![]()
21 sep, 2012 12:09 |
|
Solkatten
Elev |
Fy fan vilket kasst väder! Fan vad detösregnar! XD Skulle gå till matsalen och mina byxor blev genomvåta. Vilken tur att mamma ändå ska in till stan för då hämtar hon mig. Glad över att jag inte behöver gå tio minuter till bussen i detta väder x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 12:10 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Okej!
21 sep, 2012 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen