@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Jag vet...Det ända som är bra med att vara sjuk är att man får tid att skriva fanfiction lol Jag skriver till en skrivartävling, och har hunnit lägga ut två kapitel idag 21 sep, 2012 09:25 |
|
EmahS
Elev |
Hatar när folk inte svarar. Och nu menar jag inte här. Men IRL. På mejl, sms mm. Speciellt när man vet att de kollat både sin mejl och telefon
21 sep, 2012 09:27 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2012 09:56 |
|
Solkatten
Elev |
Vi håller på att titta på filmen Matilda nu. Har en liten tar nu bara.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 sep, 2012 10:25 |
|
M4L13
Elev |
21 sep, 2012 10:33 |
|
Afturelding
Elev |
Väntar på att få ork att klä på mig, göra mig i ordning och packa. Men än är det ett bra tag kvar tills jag åker ner till mina föräldrar. Så jag sitter nog här ett tag till
![]() ![]()
21 sep, 2012 10:35 |
|
Obliviate_
Elev |
Godafton mugglis..
Idag är det fredag. :3 21 sep, 2012 10:40 |
|
EmahS
Elev |
21 sep, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Friday, I'm in love.
21 sep, 2012 11:08 |
|
Tuggrus
Elev |
Dagens lunch: Kycklingfilé och ris.
MUMS! 21 sep, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen