Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
struts.2
Elev |
Vet ej.
hej hallå 31 mar, 2014 15:05 |
|
Ladusvalan
Elev |
Salt sill är himla gott, men det slår inte häxvrål! ♥ Allra godast är "hallonvrål" (samma som häxvrål fast med hallonfyllning - en helt underbar kombo!)
Resultat i frågan "häxvrål eller salt sill?": 4-3 till salt sill! Obs! Ny fråga i första inlägget! 1 apr, 2014 15:35 |
|
Little J
Elev |
1 apr, 2014 15:39 |
|
Borttagen
|
Jag har inte gjort något av dem, men det skulle säkert vara jätteroligt med salt i kaffet ^^
1 apr, 2014 15:58 |
|
Hermione. Granger
Elev |
1 apr, 2014 16:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Tejp över vattenkranen, dels eftersom jag gjorde det idag (reaktionerna var bäst xD) och dels eftersom det verkar lättare att göra x)
1 apr, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
tejp över vattenkranen!
gjorde det till min bror för många år sedan, haha. han skrattade, men mamma blev mest arg. 1 apr, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
Tejp över vattenkranen
1 apr, 2014 18:46 |
|
Safir
Elev |
1 apr, 2014 19:11 |
|
struts.2
Elev |
Salt i kaffet!
hej hallå 1 apr, 2014 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen