Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar saltlakrits (inte söt) men är inget direkt fan utav någon av de där sorterna. Får nog välja salt sill ändå. Häxvrål är inte alls gott.
29 mar, 2014 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
Hatar lakrits. Skitäckligt. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 mar, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Har nog aldrig ätit häxvrål. Vad är det för något liksom? ^^ Hahaa, äter inte godis alls direkt men får väl säga Saltlakrits eftersom jag gillar lakrits. x3
29 mar, 2014 20:29 |
|
Disenchanted
Elev |
29 mar, 2014 21:47 |
|
MissFniss
Elev |
29 mar, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
Inget :c Hatar lakrits ;(
29 mar, 2014 22:16 |
|
Hermione. Granger
Elev |
29 mar, 2014 22:16 |
|
Borttagen
|
Inget för jag gillar inte lakrits.
29 mar, 2014 23:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ingetdera. ^^'
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 mar, 2014 12:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2014 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen