One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Elihhn: Jag vill bara säga tack!! för att du erkände att du skrev fel, och att du skrev om på ett mycket trevligare sätt! the world is a better place because of u
♏︎ 19 okt, 2012 17:50 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: okej feelings när man kollar random på en killes spotify lista 'love' och den innehåller lwwy när man senare pratar med han på fb tar han bort den ur listan.. secret boydirectioner here! alice, now u have to tell me who. you have to. like, now. WHO IS IT?!?!?
19 okt, 2012 17:58 |
|
Neeyum
Elev |
19 okt, 2012 19:17 |
|
IamAK
Elev |
superman - men det handlar inte om åsikter när man innerligt tror att två personer är i ett förhållande när dom för det första inte är homosexuella, och när en av dom för det andra har flickvän. jag tycker inte att det stora problemet är att eleanor får skit för det, även om det är en del. jag vet inte om du har sett allt som skrivs på tumblr men det finns en massa texter där larry shippers överanalyserar allt till en grad att det faktiskt är mindre eller mer sjukt. dessutom, vilken rätt har dessa människor att säga allt det där... liksom tänk om några skulle insistera på att du är kär i din bästis medan du har en pojkvän/flickvän som du är kär i. louis har t.o.m på twitter uttryckt att han har fått nog av det.
Katla - eftersom det här är en tråd om one direction tyckte jag att det var okej att skriva av sig här. jag menade inte att "hata" på andra även om det jag skrev kanske lät lite hårt. liksom det är okej om man tycker att harry och louis passar bra ihop eller om man shippar dom på skoj osv men det finns människor som har tagit det för långt och det är sanning. det var fel att säga att dom är sjuka i huvudet men jag visste inte riktigt hur jag annars skulle uttrycka det eftersom det faktiskt är helt sjukt. ps. jag hoppas ingen tog illa upp av det jag skrev, förlåt i så fall. jag är verkligen ingen "hater" men jag måste ändå få säga att det dom tror på är fel för det är det, speciellt när louis själv har uttryckt det. om en av personerna det handlar om själv säger att det är "bullshit" borde man inte förstå då? hur långt ska det behöva gå liksom? för övrigt är det precis som Jinx sa. det var det jag menade! 19 okt, 2012 19:24 |
|
Quidditch
Elev |
Asså. Larry är egentligen ingenting ont menat at all. Varför Louis blir sur är för att dom skriver till Eleanor att hon ska "Gå och dö för att Larry is real."
Jag tror vi alla kan se att detta förmodligen alltid kommer vara en diskussion så länge One Direction fortfarande existerar. Let these Larry shippers believe in it. Vi låter dom tro på de så länge one direction fortfarande finns. ![]()
19 okt, 2012 21:54 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Quidditch: så länge One Direction fortfarande existerar omg everytime I think of an ending I die 19 okt, 2012 21:57 |
|
Pixie
Elev |
19 okt, 2012 21:58 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Quidditch: så länge One Direction fortfarande existerar omg everytime I think of an ending I die Haha i know. MY HEART DIED A LITTLE. men let's face it. Tror inte att tonåringar kommer vilja se 5 40åringar hoppa runt. ![]()
19 okt, 2012 21:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Quidditch: så länge One Direction fortfarande existerar omg everytime I think of an ending I die Haha i know. MY HEART DIED A LITTLE. men let's face it. Tror inte att tonåringar kommer vilja se 5 40åringar hoppa runt. kom ihåg att även fansen blir äldre.. så det är nog inte tonåringar som ser dom hoppa runt!
19 okt, 2012 22:01 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Quidditch: så länge One Direction fortfarande existerar omg everytime I think of an ending I die Haha i know. MY HEART DIED A LITTLE. men let's face it. Tror inte att tonåringar kommer vilja se 5 40åringar hoppa runt. kom ihåg att även fansen blir äldre.. så det är nog inte tonåringar som ser dom hoppa runt! Jodå, men har svårt att se mig själv som 40 åring att hoppa runt på en One Direction konsert.. Jag menar som du säger fansen blir äldre, och när man blir äldre får man oftast nya intressen. Och inte för att dra ner stämningen like a boss, men om du ser på de flesta pojkbanden, vad har hänt med dom? ![]()
19 okt, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen