@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
19 sep, 2012 19:03 |
|
Fenrir
Elev |
kollade upp vad jag hette på glosboken, så jag tränade där
19 sep, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
syrran envisas med att kolla på hemligheternas kammare. MED SVENSKT TAL *please kill me*
19 sep, 2012 19:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: syrran envisas med att kolla på hemligheternas kammare. MED SVENSKT TAL *please kill me* Oh no. Alltså. Jag älskar HP-filmerna. Men svenskt tal.... usch, fy och blä
19 sep, 2012 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Borde nog duscha snart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 sep, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: syrran envisas med att kolla på hemligheternas kammare. MED SVENSKT TAL *please kill me* Oh no. Alltså. Jag älskar HP-filmerna. Men svenskt tal.... usch, fy och blä mm, asså såklart att jag blir glad för att hon vill se den, MEN SVENSKA HERREGUD NEEEEJ. Den är inte ens logiskt översatt, det låter som att det är rösterna från google translate som pratar :s 19 sep, 2012 19:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 sep, 2012 19:15 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Fenrir: kollade upp vad jag hette på glosboken, så jag tränade där Okej, gick det bra då?^^ 19 sep, 2012 19:21 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Fenrir: kollade upp vad jag hette på glosboken, så jag tränade där Okej, gick det bra då?^^ haha jo det gjorde det väl :p
19 sep, 2012 19:22 |
|
Starbuck
Elev |
19 sep, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen