@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenrir
Elev |
19 sep, 2012 18:41 |
|
Ronald Weasley
Elev |
19 sep, 2012 18:41 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har varit deprimerad så gott som dagligen sedan jag tog studenten. Satt det är redan försent för det. Det enda som fick mig att inte vara deprimerad hela tiden var att gå på konvent, så det var därför jag har varit på tre konvent totalt nu under sommaren. Hade hoppats på att kunna besöka Kultcon i oktober också för att sedan kunna hålla ut tills i vår igen när alla andra konvent som är rimligt nära mig börjar igen, men jag har för lite pengar för att kunna besöka Kultcon också. Så nu kommer jag få gå och vara ständigt deprimerad tills i vår igen när andra konvent börjar nalkas.Skrivet av Caius: Jag mår skit. Jag fattar inte vad som är fel. Jag vill göra en massa och har en massa måsten, men jag orkar fan inte göra något av det... Vilken tur att jag sökte två jobb igår och har kommit halvägs på ett tredje. Noooo... Inte deppa ihop nu. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 sep, 2012 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Asjjkaghdfagua! I've got Harry Potter Wizards Collection! :'D OMG! SO HAPPY! Vad finns i den egentligen? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 sep, 2012 18:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Asjjkaghdfagua! I've got Harry Potter Wizards Collection! :'D OMG! SO HAPPY! Vad finns i den egentligen? o.o Typ alla filmer, extramaterial, och jag tror att det finns replicas; typ medaljongen. x) Har inte hunnit se så mycket ännu ;D 19 sep, 2012 18:46 |
|
t i l d a
Elev |
19 sep, 2012 18:47 |
|
Solkatten
Elev |
Accio idéer! -__-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 sep, 2012 18:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 sep, 2012 18:51 |
|
Fenrir
Elev |
19 sep, 2012 18:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja jag såg på häxornas tid och i Norge 1992 lr något sådant så jagade de en pedofil och en av bevisen var ett apelsinskal som var skalat på sexuellt sätt Skrivet av Cara Riddle: Kan någon förklara för mig hur man skalar en apelsin på ett misstänkt och sexuellt sätt?? Ehh... va? xD ![]()
19 sep, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen