Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Subway.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 mar, 2014 20:49 |
|
Matilda Black
Elev |
27 mar, 2014 21:50 |
|
Katla
Elev |
Vill inte säga McDonalds men har aldrig ätit på Subway. Whatever, säger Subway ändå!
♏︎ 28 mar, 2014 13:26 |
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2014 14:12 |
|
Little J
Elev |
28 mar, 2014 17:29 |
|
Hermione. Granger
Elev |
29 mar, 2014 10:37 |
|
Ladusvalan
Elev |
För mig är valet enkelt. Jag tycker inte om McDonald's och har inte gjort det sen jag var liten. Ska det vara hamburgare ska det vara Max! Subway är ganska trevligt. Bortsett från att det är alldeles för mycket valmöjligheter, vilket kan göra mig stressad ... men eftersom jag nu själv jobbat på Subway i ca två månader har jag numer stenkoll på konceptet, så det med många valmöjligheter är inget problem längre när jag ska äta där. ;-)
Resultat i frågan "McDonald's eller Subway?": 22-4 till Subway! Obs! Ny fråga i första inlägget! 29 mar, 2014 13:59 |
|
Borttagen
|
Gillar inte lakrits. Alls. Har nog inte ens testat dem cx
29 mar, 2014 14:25 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar inte lakrits. Alls. Har nog inte ens testat dem cx Samma här, man spyr ju av lakrits. :c Fast inte min katt, han spyr man inte av. (han heter Lakrits
29 mar, 2014 15:22 |
|
LIA15
Elev |
Va? Var det där lakritssorter? (har nollkoll).
29 mar, 2014 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen