@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda. Han är fan 10 år. För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror? Jag är fan jävligt orolig. Döm om ni vill. Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl..... Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord Var tvungen att skriva av mig De kan ändå inte bara ta ifrån dig din familj bara sådär. Han är ju bara ett barn. Han kanske måste prata med lite personer som får honom på bättere tankar eller så, tro mig, ingen kommer gripa någon eller så. Min kompis var i samma situation, hennes någon nära släkting hade stulit något från något ställe, och hon var typ 9-11 år, så jag tror att det är lungt. Men stackars dig, det måste vara jättejobbigt 19 sep, 2012 16:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda. Han är fan 10 år. För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror? Jag är fan jävligt orolig. Döm om ni vill. Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl..... Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord Var tvungen att skriva av mig Tänker på dig, okej? ♥ 19 sep, 2012 16:51 |
|
EmahS
Elev |
Satan i gatan vilket väder.
Ena sekunden skiner solen, och livet leker typ. Sen blir det typ storm och världens jäkla ösregn?! jag som lovat mig själv att gå ut och gå varje dag. Men i det här? Nää. Då kör jag crosstrainer istälelt!
19 sep, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!!
Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben. 19 sep, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHHA XDDet var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!! Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben. 19 sep, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HAHHA XD Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!! Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben. Inte roligt att tvätta foten sen... XD 19 sep, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha nej, förstår det XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HAHHA XD Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!! Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben. Inte roligt att tvätta foten sen... XD 19 sep, 2012 17:02 |
|
kinshaw
Elev |
19 sep, 2012 17:08 |
|
me.
Elev |
Märkte att jag hade gylfen nere! Jobbigt läge xD
19 sep, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Vill inte ha linssoppa eller vad det nu heter
19 sep, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen