Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7517 7518 7519 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år.
För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror?
Jag är fan jävligt orolig.
Döm om ni vill.
Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl.....
Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord

Var tvungen att skriva av mig

De kan ändå inte bara ta ifrån dig din familj bara sådär. Han är ju bara ett barn. Han kanske måste prata med lite personer som får honom på bättere tankar eller så, tro mig, ingen kommer gripa någon eller så. Min kompis var i samma situation, hennes någon nära släkting hade stulit något från något ställe, och hon var typ 9-11 år, så jag tror att det är lungt.

Men stackars dig, det måste vara jättejobbigt Skicka bara en uggla till mig om du vill prata, Alva ♥

19 sep, 2012 16:49

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år.
För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror?
Jag är fan jävligt orolig.
Döm om ni vill.
Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl.....
Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord

Var tvungen att skriva av mig

Tänker på dig, okej? ♥

19 sep, 2012 16:51

EmahS
Elev

Avatar


Satan i gatan vilket väder.

Ena sekunden skiner solen, och livet leker typ.

Sen blir det typ storm och världens jäkla ösregn?!
jag som lovat mig själv att gå ut och gå varje dag.
Men i det här? Nää. Då kör jag crosstrainer istälelt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

19 sep, 2012 16:52

Borttagen

Avatar


Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!!
Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben.

19 sep, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!!
Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben.
HAHHA XD

19 sep, 2012 17:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!!
Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben.
HAHHA XD

Inte roligt att tvätta foten sen... XD

19 sep, 2012 17:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det var jättekul att valla fåren med fyrhjuling med Majen00!!!
Fast sedan råkade Majen00 tramppa i fårbajs och råkade kleta det på mitt byxben.
HAHHA XD

Inte roligt att tvätta foten sen... XD
haha nej, förstår det XD

19 sep, 2012 17:02

kinshaw
Elev

Avatar


jag äter världens godaste lakrits, sådetså!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

19 sep, 2012 17:08

me.
Elev

Avatar


Märkte att jag hade gylfen nere! Jobbigt läge xD

19 sep, 2012 17:10

Borttagen

Avatar


Vill inte ha linssoppa eller vad det nu heter

19 sep, 2012 17:13

1 2 3 ... 7517 7518 7519 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.